ja ik woon nu in almere. ben gaan samenwonen met mn meissie. dus vandaag. het centrum is niet meer

,veel vis en geen hoge 20ers op het kinsel dat kan hoor dat ik die 34 vissen ving was er maar 1 vis bij van 27 pond de rest kleine schubs en af en toe een spiegel van net aan 20 pond en dat op 34 vissen
,veel vis en geen hoge 20ers op het kinsel dat kan hoor dat ik die 34 vissen ving was er maar 1 vis bij van 27 pond de rest kleine schubs en af en toe een spiegel van net aan 20 pond en dat op 34 vissen   ,Ruud dat bootje was goed maar je gaat er toch mee naar frankrijk nog,en mocht ik van gedachte veranderen dan licht ik jou meteen in maar vind het een leuk dingetje en voor mij met mijn rug groot zat.
 ,Ruud dat bootje was goed maar je gaat er toch mee naar frankrijk nog,en mocht ik van gedachte veranderen dan licht ik jou meteen in maar vind het een leuk dingetje en voor mij met mijn rug groot zat.
 .
.
 .
.
 Heb jij wel eens op het kinsel gevist?
 Heb jij wel eens op het kinsel gevist? 

een visser uit volendam maar namen noemen dat hoeft allemaal niet.(Bijna zeke rheb ik deze zelfde vis verspeeld
 een visser uit volendam maar namen noemen dat hoeft allemaal niet.(Bijna zeke rheb ik deze zelfde vis verspeeld  )
 )