Hallo luitjes,
Ik ben nog steeds naarstig aan het researchen waar ik in oktober/november heen wil gaan nu kwam ik dit etang tegen vlak bij etang boulet in de buurt heeft iemand info hierover die hij met mij zou willen delen.
Stekken en al dat soort ongein mag je voor je houden alleen wil ik weten of er kans is op leuke karper en waar je eventueel mag nactvissen.
Want eerlijkheids gehalve biedt mij te zeggen dat ik er bijster weinig over kan vinden
Alvast weer hartelijk bedankt regeren mag uiteraard ook via PB
grtz
HnZ
La foret de villecartier / etang
- Hans van Vrouwerf
- Contacteer:
In het land der blinden is éénoog koning!
-
Hans, daar mag je niet nachtvissen. Als je even kijkt op de site van de departementale visfederatie Ille-et-Villaine dan kun je daar bij réglementations precies zien in welke wateren (of gedeelten daarvan) je wel 's nachts mag vissen. Karper zit daar overal, maar als je persé alleen achter de echt grote vissen aan wilt dan moet je daar niet zijn.
- Hans van Vrouwerf
- Contacteer:
Ik heb ook altijd geluk he
bij mijn vorige post ook al hehehe maar mijn frans is niet helemaal "bien" dus moet ik het vaak doen met de krappie babelfish.
Maar wederom bedankt voor je hulp aart!
grtz
HnZ

Maar wederom bedankt voor je hulp aart!
grtz
HnZ
- Arno Spruit
Hans,
Als je toch al zo'n eind gaat rijden, het is immers ook tegen de 800 km aan, dan kun je misschien net zo goed in een rechte lijn (via het nieuwe viaduct bij Millau) doorrijden naar het zuiden naar bv Lac du Salagou, Barrage de Montbel, de Garonne bij Cazeres of de plan d'eau Saint-Nicolas, waar de Tarn en de Garonne bij elkaar komen.
De omgeving van Etang du Boulet(mooie naam trouwens) is nogal nat en behoorlijk koud in dat jaargetijde. In het zuiden is de kans op goed weer een stuk groter.
Als je toch al zo'n eind gaat rijden, het is immers ook tegen de 800 km aan, dan kun je misschien net zo goed in een rechte lijn (via het nieuwe viaduct bij Millau) doorrijden naar het zuiden naar bv Lac du Salagou, Barrage de Montbel, de Garonne bij Cazeres of de plan d'eau Saint-Nicolas, waar de Tarn en de Garonne bij elkaar komen.
De omgeving van Etang du Boulet(mooie naam trouwens) is nogal nat en behoorlijk koud in dat jaargetijde. In het zuiden is de kans op goed weer een stuk groter.
- Hans van Vrouwerf
- Contacteer:
Hoi Arno,
Bedankt voor je antwoord eerlijk gezegd wilde ik dit jaar een keer wat anders dan salagou. Ik wil na onze autoinbraak van afgelopen jaar even een ander watertje ehehe
Ik hou me voor tips altijd aanbevolen ik ga eens kijken naar de wateren die je nog meer opnoemt vanavond...
Thanks in advance
Tight lines,
HnZ
Bedankt voor je antwoord eerlijk gezegd wilde ik dit jaar een keer wat anders dan salagou. Ik wil na onze autoinbraak van afgelopen jaar even een ander watertje ehehe
Ik hou me voor tips altijd aanbevolen ik ga eens kijken naar de wateren die je nog meer opnoemt vanavond...
Thanks in advance
Tight lines,
HnZ
- Arno Spruit
Aha een lotgenoot.
Ook je hele auto gesloopt? Bij mij nagenoeg wel. Ik had 4600€ schade. Maar goed kan overal gebeuren nietwaar? In welke periode is jouw dat overkomen? Bij mij was het eind september 2002. Volgens de gendarmerie was dat inderdaad ook wel de piektijd voor wat betreft deze ellende. Vorig jaar in november/december nergens last van gehad.
Ook je hele auto gesloopt? Bij mij nagenoeg wel. Ik had 4600€ schade. Maar goed kan overal gebeuren nietwaar? In welke periode is jouw dat overkomen? Bij mij was het eind september 2002. Volgens de gendarmerie was dat inderdaad ook wel de piektijd voor wat betreft deze ellende. Vorig jaar in november/december nergens last van gehad.
- Hans van Vrouwerf
- Contacteer:
Das aardig flippen wij hadden er juni vorig jaar last van...en we hadden een huurbus ze hadden hem opengebroken en een discman gestolen die we eigenlijk al op de heenweg uit het raam wilden gooien....
Gelukkig heeft het ons geen rooie cent gekost en heeft budget alles betaald. Is absoluut netjes geregeld allemaal
Alleen toen de gendarme aan mij vroeg: Vous etes? Heb ik hem wel 5 minuten aan zitten kijken...ik snapte niet wat hij bedoelde later hoorde ik wat het betekend hahahaha lol had ik maar opgelet tijdens frans
Maar een maat van me had een mooie spiegel van 38 dus we hadden geen klagen! En wie weet ga ik nog trug maar niet met mijn eigen auto hahaha
grtz
HnZ
Gelukkig heeft het ons geen rooie cent gekost en heeft budget alles betaald. Is absoluut netjes geregeld allemaal
Alleen toen de gendarme aan mij vroeg: Vous etes? Heb ik hem wel 5 minuten aan zitten kijken...ik snapte niet wat hij bedoelde later hoorde ik wat het betekend hahahaha lol had ik maar opgelet tijdens frans
Maar een maat van me had een mooie spiegel van 38 dus we hadden geen klagen! En wie weet ga ik nog trug maar niet met mijn eigen auto hahaha
grtz
HnZ