Heel simpel..
Je klikt op navigatie..
Dan op zoeken..
Dan vul je in pop up maken..
Viola...alles staat er dan keurig uitgelegd..
Pop-up maken
- robbin kremer
FCG, Trots van het Noorden!
- Denny Verdoold
Precies, dat is toch niet zo moeilijk.
Heb je ook nog sneller antwoord dan het hier te vragen.
Heb je ook nog sneller antwoord dan het hier te vragen.
- robbin kremer
FCG, Trots van het Noorden!
- Denny Verdoold
Succes, er staat genoeg.
- Rob Manenschijn
De boilies in de magnetron is een makkleijke optie, maar de smaak/geur van die bolie gaat wel verloren. Doe je het te snel achter elkaar dan zal je boilie verbranden en ook zo gaan ruiken. En dan hebben we het nog niet over het gezeur wat je met moeders kunt krijgen omdat de magnetron een uur in de wind stinkt naar je boilie.
Om een pop-up te maken zijn er ook andere mogelijkheden. Je kunt een kantklare pop-up mix kopen, wat meelsoorten aan je eigen mix toevoegen waardoor je boilies gaan drijven of je gebruikt wat faom en/of kurk om je boilie drijvend te maken.
Zelf gebruik ik altijd een stukje foam, snijd de boilie door en doe hier een stukje foam tussen, knip indien gewenst het overbodige foam weg. Ook gebruik ik zo'n boiliepunch om een gat dwars door de boilie te maken en stop hier een stukje staaffoam in (rigfoam wordt dit meen ik genoemd). Niet gaan zeuren dat het onderste stukje boilie niet tegen het foam blijft zittn, dit kun je voorkomen door er een stuitje of klein loodkorreltje onder te bevestigen.
Groenten,
Grootmeesteropperblanker
Om een pop-up te maken zijn er ook andere mogelijkheden. Je kunt een kantklare pop-up mix kopen, wat meelsoorten aan je eigen mix toevoegen waardoor je boilies gaan drijven of je gebruikt wat faom en/of kurk om je boilie drijvend te maken.
Zelf gebruik ik altijd een stukje foam, snijd de boilie door en doe hier een stukje foam tussen, knip indien gewenst het overbodige foam weg. Ook gebruik ik zo'n boiliepunch om een gat dwars door de boilie te maken en stop hier een stukje staaffoam in (rigfoam wordt dit meen ik genoemd). Niet gaan zeuren dat het onderste stukje boilie niet tegen het foam blijft zittn, dit kun je voorkomen door er een stuitje of klein loodkorreltje onder te bevestigen.
Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.