Ik keek laatst eens op de website van een van de forumbezoekers (ik noem geen namen of zo). Toen zag ik tot mijn grote verbazing een stukje staan wat letterlijk van onze site was overgenomen! Het stukje wat ik toen heb getyped stond nu op een andere site. Zelfs de spelfouten zaten er nog in!!
Wat vinden jullie ervan??
Knip en Plak werk
- Peter Ponsteen
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
- Douwe Bijlsma
Noem de site maar wel, kunnen wij het ook zien en laat diegene het in het vervolg wel uit zijn hoofd om iets in te pikken.
Vissen is een hobby, geen religie!
- Peter Ponsteen
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar om die persoon helemaal in de zeik te zetten vind ik ook niets. We hebben hem al laten weten wat wij er van vonden.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
-
Peter, dat is gewoon inbreuk op jullie copywrite, mag dus niet en heeft niks met in de zeik zetten te maken...
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Komt helaas veel te vaak voor.
Onze openings foto van onze site , http://www.impactproducts.nl werd gewoon overgenomen doot iemand anders.
Ook hadden deze heren verschillende stukken van hun site overgenomen van andere site's,na veel heen en weer (meer heen als weer
) en wat telefoontjes hebben ze onze openings foto gewijzigd.
Om verder misbruik van onze foto's te verkomen hebben we ze voorzien van een "watermerk" oftewel onze naam dwars door de foto gezet,werkt heel wat beter dan een disclaimer,daar trekken zulke mensen zich namelijk niets van aan.
Blijkbaar is het moeilijk om zelf iets te doen.
Onze openings foto van onze site , http://www.impactproducts.nl werd gewoon overgenomen doot iemand anders.
Ook hadden deze heren verschillende stukken van hun site overgenomen van andere site's,na veel heen en weer (meer heen als weer

Om verder misbruik van onze foto's te verkomen hebben we ze voorzien van een "watermerk" oftewel onze naam dwars door de foto gezet,werkt heel wat beter dan een disclaimer,daar trekken zulke mensen zich namelijk niets van aan.
Blijkbaar is het moeilijk om zelf iets te doen.
- menno laarmans
Tja Wil :
Zn gasten zullen wel denken : Beter goed gepikt dan slecht verzonnen
We zien ons
Zn gasten zullen wel denken : Beter goed gepikt dan slecht verzonnen

We zien ons