M.a.w. angst is 99% emotie en maar in 1% van de gevallen gebaseerd op de feiten. Hiermee wordt het gevoel absoluut niet beter, maar wellicht moet je het voor jezelf relativeren?
Ik zou als ik in een drukkere stad woonde zou ik juist niet te ver van de bewoonde wereld gaan. Blijf waar je woont aangezien je nog wel eens verrast kan worden door de opeens zeer vreemd klinkende geluiden
Hoe dan ook, zet je er gewoon eens voor proef overheen, blijf desnoods wakker tot je om kieperd. Juist 's nachts als de geluiden wegsterven, de meeste mensen op 1 oor liggen ...... begint er een nieuwe soort natuur te onwaken. Kikkers die prachtige serenades brengen, vogels die nagenoeg geluidloos over je heen vliegen om eens te kijken welke rare snoeshaan er nu weer aan het water zit. Ja zelfs de ratjes die opeens denken dat ze je wel aankunnen

Onwaarschijnlijk mooi, rustgevend en vooral vertrouwen wekkend!!
De kans dat je aan het water iets overkomt is ongeveer net zo groot als de kans dat ze bij je inbreken terwijl jij lekker ligt te maffen thuis (voor de reken rakkers de kans is 50% het gebeurd wel of niet meer smaken zijn er niet

Probeer dus gewoon de leuke dingen te ervaren en niet aan het negatieve te denken. Wel rekening mee houden bij de stekkeuze maar als je eenmaal een plek hebt gevonden dan er gewoon voor gaan. Laat je niet bij de eerste mislukking je hoofd hangen, komaan er is niemand anders dan JIJ waar je het voor doet!!!!!
Marc