Azie veiling, hoe is het afgelopen met....

Plaats reactie
Rene Berger

11-05-2005 20:35

Beste Allemaal,

Bij de Azie veiling eind vorig jaar begin dit jaar zijn een aantal vis sessies verkocht. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dat gegaan is. Dat wil zeggen voor diegene die al geweest zijn.

Er waren een aantal Frankrijk sessies en een aantal sessies in het binnenland. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de afloop en of de plannen?

Met vriendelijke groet,

Rene Berger
jacco noordermeer

11-05-2005 22:38

renee de boot sessys moeten nog gevist worden
Chris Noorlander
Contacteer:

11-05-2005 22:40

Hallo Rene

De Frankrijk-sessie moet nog komen (in september) tzt zal er voor KWO zekers een artikel worden gemaakt met een verslag. We (de winnaar en ik) hebben er in elk geval dusdanig zin an, dat we waarschijnlijk voor de betreffende sessie ook al een keer gaan :-)

m.v.g. Chris
Hans Brinkel
Contacteer:

11-05-2005 23:30

Hoi Rene,

Leuk dat je er nieuwsgierig naar bent
Bij mijn weten zijn er nog geen sessie gevist, als het goed is gaat Richard Lodenwijks binnen twee weken vissen met piet vogel.
Van het e.e.a. wordt er inderdaad een verslag gemaakt , deze zal gepubliceerd worden in het magazine Karperwereld en tzt ook op deze site. Verslag zal zeker pas in het najaar verschijnen.
met informerende groeten
Hans Brinkel..die ook nog gaat vissen met jacco en energy team.
Sjoerd Groot
Contacteer:

11-05-2005 23:56

Weliswaar geen sessie,

maar ik heb uiteindelijk despiegelreflexcamera overgekocht van degene die m van Frank Huisman had gekocht.

De eerste rolletjes zijn ontwikkeld, en het resultaat prima! Waar zo'n veiling toch al niet goed voor is; azie wordt ermee geholpen en ik heb de Spiegelreflex die ik al een hele tijd wilde!

vr gr Sjoerd
Rene Berger

12-05-2005 08:48

Oke, dus ik ben nog wat vroeg....hmmm jammer. Wel leuk om te horen dat behalve de verkochte sessie ook nog andere sessies direkt worden afgesproken.

Ik hoorde gisteren nog dat Piet onlangs op t.v. was. Ik hoop dat de aanstaande sessie meer vissen opleverd :wink:

En Hans, met het energy team.... Rico is een rare snuiter hoor... let je wel een beetje op? :lol:

Ik zelf ben inmiddels begonnen aan het boek de Dunne lijnen (voor de 3e keer :oops: )

Maar ja als er nog geen sessies zijn geweest is het misschien wel leuk om nog een reactie te geven op de verhandelde goederen?

Met vriendelijke groet,

Rene Berger
Sjoerd Groot
Contacteer:

12-05-2005 23:27

Rene, zie boven :)

vr gr Sjoerd
Lukas Linde

21-05-2005 20:21

Rene Berger schreef:Maar ja als er nog geen sessies zijn geweest is het misschien wel leuk om nog een reactie te geven op de verhandelde goederen?

Ja idd, hoe zal het met mijn swingertjes wezen :D Zal Hans Besselink er al mee gevist hebben? :)

En oh ja, Bertil W, die kleding zit perfect hoor! :D

Het gewonnen boek moet ik nog aan beginnen :oops:
Vissie kump zo!
Bertil Wielink
Contacteer:

11-01-2006 08:56

Rene,

Hierbij een mooi verslagje.. hoe gul de gevers voor zo een ramp beloond worden.. dat kan geen toeval zijn :lol:

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=28192

Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Rene Berger

11-01-2006 11:27

Heb het gisteren avond al gehoord.... wat een bak he... 20,2 kilo zo onder je neus weg gekaapt. Proficiat voor de vanger. En voor Jacco hoop ik alleen maar dat hem toe komt wat hij ander ook heeft gegunt.....

Succes vanuit je boot Jacco en hopelijk ben jij de vanger van die schitterende vis aankomend Seizoen.

Mvgr. Rene Berger
Hans Brinkel
Contacteer:

11-01-2006 19:25

Rene Berger schreef:Heb het gisteren avond al gehoord.... wat een bak he... 20,2 kilo zo onder je neus weg gekaapt. Proficiat voor de vanger. En voor Jacco hoop ik alleen maar dat hem toe komt wat hij ander ook heeft gegunt.....

Succes vanuit je boot Jacco en hopelijk ben jij de vanger van die schitterende vis aankomend Seizoen.

Mvgr. Rene Berger

Rene...sluit me aan bij jou woorden.
2006 gaat absoluut een topjaar worden voor Jacco...let maar op :wink:
gr
HB
jacco noordermeer

11-01-2006 20:18

jongens bedankt

bij aanvang van deze sessy tijdens het uitvaren van de lijnen zag ik waarschijnlijk deze vis al zwemmen
maar dat zij 20,2kg was had ik nooit gedacht
eerlijk moet ik bekenen dat ik ook nooit verwacht had dat er een vis zat van dat caliber

vooraf aan het vissen vertelde ik dat de kans op een 30er aanwezig was
maar de laatste vangsten vielen mij een beetje tegen dus eigenlijk stond ik een beetje te bluffen
:wink:
Matthys Filip

11-01-2006 20:29

Ik hoop met jullie mee dat Jacco die vis ook eens mag omarmen!
Hoe sneller, hoe liever medunkt!

Heb me de afgelopen maanden verschillende keren afgevraagd waarom die 'blijkbaar veelbesproken' vis nét mijn haak naar binnen zoog?
Kon ik er überhaupt iets aan doen dan?
Was ik plots een huichelaar?

eerlijk....de week erop ving op 't thuisfront een projectspiegel. Eentje die mét stip aangeduid stond op m'n verlanglijstje. Kan je geloven dat m'n geluk op dat moment een veelvoud was van hetgeen ik ervaarde bij die schub? Die projectvis thuis .... daar had ik voor gewerkt....naar verlangd..... stiekem gehoopt.... gedroomd .....plots lag ze voor m'n voeten....heerlijk!
Rillingen, die ik niet kreeg bij die schub. Altijd die tweestrijd, dat dubbel gevoel!
Dat het gewicht van dat projectvisje nog de helft niet bedroeg .....

Kilo's of schoonheid.... (waarmee ik niet zeg dat die schub geen beauty is, integendeel)
Inge de Bruyn of ma Flodder.....

Zo. Dit moest er toch maar even uit!

No hard feelings,
Filip.
Hans Brinkel
Contacteer:

11-01-2006 20:49

Filip...een mooi reply, waamee je mijn inziens aantoont een ware karpervisser te zijn.
mvg
hans
jacco noordermeer

11-01-2006 20:52

Filip ,verdient is 1
gegunt , weldegelijk

maar een huigelaar :o

nee dat nooit!

zoals jij je op dat moment voelde kon alleen ik maar begrijpen!

ooit zal ze de mijne zijn :wink:

mvg jacco
Plaats reactie