Dennis van den Bogaert schreef:Ruud,
Mijn vismaat heeft ooit een nieuwe evolution bivvy gekocht,welke meteen lekte tijdens de eerste sessie.
Aangezien hij geen zin had in het "gezeik" met desbetreffende winkelier,heeft ie maar meteen een winterskin gekocht.
Toen geen problemen meer gehad(althans met lekken).
Verder zijn er al een aantal stokken geknakt en de nodig stiksels hebben het begeven.
Lekker tentje dus..
Dennis
Kapot krijgen kan je alles
Heb er al veel mee gevist enige nadeel vind ikzelf dat je hem niet in kan klappen er zit een foudraal bij die net zolang is als de foudraal voor mijn hengels verder wel een fijne tent staat snel op en heb ook de naden nagelopen zoals iemand hierboven zij maar daar ligt het denk ik niet aan omdat er dus een plastic coating over de naden is gegoten
Heb dit weekend vanaf vrijdag tot vandaag (zondag ) gezeten en de eerste nacht met winterskin gevist toen geen regen gehad alleen volgende dag broeide ik de tent uit dus ik dacht laat ik hem er maar af halen het is toch enkeldoeks ook waterdicht
Het was ook waterdicht tot ik er dus met me jatten overheen ging en toen begon hij te druppen denk zelf omdat het ademend materiaal is dat ik er door mijn hand overheen gegaan te zijn mischien het doek de kans heb gegeven te kunnen gaan lekken ik weet het ook niet ben geen expert
Maar is er iets wat ik erop kan spuiten dat het waterdicht is of is dat niet aan te raden zoals FOX ook aangeeft dat het dan niet meer ademt ?
Gaarne jullie verdere reacties en eventuele ervaringen zoals hierboven met direct lekken en brekende stokken
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.