Of het nu wel of geen ziekte is. Ik denk dat niemand ervoor kiest om ver-
slaaft te raken...

groetjes Benny
Marc Schrikkema schreef:Oke we zijn het schijnbaar redelijk eens met zijn allen.
Stoppen doe je cold turkey.
Stoppen doe je als jij je tax hebt gehad
Stoppen doe je als je een eye opener krijgt
Stoppen doe je alleen
De mensen die gestopt zijn met hulpmiddelen zijn voor de gek gehouden die waren ook zonder hulp wel gestopt.
Als je stopt, mijd dan geen plekken die je in de verleiding zouden kunnen brengen mannen, ooit kom je toch in die situatie waardoor je dan een veel hardere klap krijgt! en waarschijlijk wel weer gaat roken, Zoek de stress juist op en kijk maar eens wat het sigaretje jou zou brengen.
Nicotine is geen stressverminderaar, maar maakt het juist erger ..... denk daar maar eens over na![]()
En nee, ik ben nog niet zo ver en rook nog heel even verder.
Greets Marc
Marc Schrikkema schreef:Heb eens een poging gedaan ....
Na ongeveer een weekje wilde mijn vrouw van me scheiden, mijn kids ontliepen mij en wilde ik iemand vermoorden omdat ik mijn tankdop er niet afkreeg en iemand mij heel wijs vroeg "Lukt t niet" .......... toen wist ik het, eerst maar eens naar binnen om een peuk te halen voor ik daad bij woord voegde.
Ik was er (nog) niet aan toe blijkbaar, ooit ja ooit komt er weer een poging dat zal ook de keer zijn dat ik echt stop alleen beloof ik niets over het wanneer.
Klaas, Hang in there my friend just hang in there!!!!!!
Voor alle mannen, en vrouwen die het al wel gelukt is "I Salut you!"
Gr Marc