Carp 2005 unieke kans om uw spiegelkarpers terug te melden!!

Plaats reactie
Bertil Wielink
Contacteer:

08-02-2005 10:20

Beste mensen,

Op heel wat openbare en afgesloten wateren zijn spiegelkarperprojecten gestart. Vele projecten met volledige monitoring. Deze projecten zijn afhankelijk van UW terugmeldingen. Gelukkig zijn er velen die hun spiegels wel terug melden.. maar ook velen niet helaas..

Nu op Carp2005 is de IDEALE kans om uw spiegelkarpers terug te melden... heeft u spiegelkarpers gevangen in een regio waar een project loopt schroom dan niet en neem uw foto's mee naar de beurs Carp2005!!

Want op beide dagen zijn de Spiegelkarperprojecten vertegenwoordigd in een eigen stand. Die projecten hebben een verzoek aan u. Inmiddels draaien er zo'n beetje door heel Nederland Spiegelkarperprojecten en veel daarvan hebben al hun uitgezette karpers gefotografeerd. De kans wordt steeds groter dat recentelijk door u gevangen spiegelkarpers behoren tot een van die projecten. Tijdens de beursdagen kunt u uw foto's van spiegelkarpers laten bekijken door de kenners achter de tafel. Leuk voor uzelf om te weten waar die spiegelkarper is uitgezet enz. en prettig voor het onderzoek van de SKP'en. Dus zoek alvast u foto's van (met name in open water) in Nederland gevangen spiegelkarpers en neem ze mee naar de beurs.

Alvast bedankt namens alle spiegelkarperprojecten!
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Klaas van den Herik

08-02-2005 12:37

Ik wil er wel aan toevoegen, dat de meeste projecten afhankelijk zijn van de terugmeldingen. komen er geen terugmeldingen, trekt de HSV de stekker uit het project.

MVG

Klaas
Patrick van Leur

08-02-2005 14:39

Daar is het wel een ideale kans voor! :)
Stefan Sand

11-02-2005 14:15

Goed bedacht initiatief, vang zelf altijd alleen maar schubs dus heeft voor mij weinig zin, maar doen jullie het vooral wel dan kan ik er in de toekomst misschien ook vangen en gaan ze gewoon door. :D

SS
Plaats reactie