ik ben zelf ook wel redelijk bang, een keer wakker te worden zonder hengels.. molens.. en ander te jatten spul!
vis zelf aaan een mooie plas. maar redelijk dicht bij mensen die t niet zo goed hebben zegmaar. en zomers komen er ook wel eens groepen van naar de plas om te zwemmen. daarbij voel ik mezelf dan niet al te lekker!
ook komen er heel veel homo's. waar ik, groot stevig(ken wel voor mezelf opkomen) niet zo een last van heb en laat wel merken dat ze bij mijn uit de buurt moeten blijven... maar mijn vismaat, niet zo een sterk persoon zegmaar. kijken ze dan gewoon de hele tijd aan van nou zo die zou ik wel eens....
ik ben er toen gewoon naar toe gegaan en gezegd dat hij geen homo is en geen interesse heeft in hun. daarna is t iets minder geworden maar nog steeds van die gasten. dit komt voornamelijk, omdat er in de buurt een homo bos is

de laatste jaren is er nog iets aan de gang, zogenaamde naakt/naturisten? strandjes, die dan gewoon een stuk land claimen en zonder schaamte gewoon naast je komen liggen
 ze doen dan niks kwaad maar gedverdemme zeg vind t gewoon vies daarnaast durven ze ook nog te beweren dat het een officieel naakt strand is ofzo en t niet voor vissers is, waarop ik zeg waar zijn de papieren...
  ze doen dan niks kwaad maar gedverdemme zeg vind t gewoon vies daarnaast durven ze ook nog te beweren dat het een officieel naakt strand is ofzo en t niet voor vissers is, waarop ik zeg waar zijn de papieren...
mja ik dwaal nu wel een beetje af...
over de berovingen enz, zodra ik ga nachtvissen, ga ik proberen om af te spreken met iemand die ik nu ken om samen daar te gaan vissen. de stekken liggen namelijk net 20 m vanmekaar af. en samen sta je sterk. ik heb wel gewoon een vismaat maar die schijt 3000 kleuren als er wat gebeurd! en sterk is ie ook niet
mja wat ik iig ga nemen is zo een pieper en dan lijn naar 2 banksticks en 50 cm erna een struikeldraad
mensen zien nml overdag jou val staan, maar niet het struikeldraad!
groeten
killian

een jongen van 15 jaar ???
  een jongen van 15 jaar ???