Herwin Kwint schreef:Frank,
Over twee jaar hebben een aantal vissers, waaronder Van Eck, Balveren en Broeckx, en ik een groot feest daar we dan precies vijf jaar met het idee lopen om een boek te gaan schrijven
A.s zaterdag hebben we wederom overleg, je weet wel, in de kroeg ect.
Yangemash
Herwin,
Als cadeau zal ik je dan over 2 jaar het mijne ingepakt en wel overhandigen (dat het aanbod maar beperkt mag blijven

). Ik heb me een 3 jaar geleden al voorgenomen dat ik voor mijn 25ste een boek in de kast zou hebben staan, redelijk ambitieus, maar zeker de doelstelling. Dus op Carp 2007 zal het naar alle waarschijnlijkheid gepresenteerd worden.
Het boek van Eddy is ook weer even uitgesteld, maar is nu af qua text, zal waarschijnlijk op het VBK dit jaar gepresenteerd worden zoals het er nu naar uit ziet.
Helaas voor Frank ben ik geen echte verhalende en poetische schrijver, maar een boek wat ik je zeker aan kan raden is "An obsession with carp" van Dave Lane (oa verkrijgbaar bij Sander'S), verhalend sterk en boordevol humor vooral. Heb verschillende keren echt dubbel gelegen bij de Horton verhalen. Maar de inspiratiebron in mijn visserij zal Terry Hearn waarschijnlijk wel blijven, mede door zijn verhalen heb ikzelf het targetvissen opgepakt, de manier waarop hij zijn beleving en doorzettingsvermogen verwoord, gewoon klasse. Beide zijn trouwens weer bezig met een nieuw boek (ook al jaren, je bent echt niet de enigste Herwin

). Maar hebben het volgens mij te druk met vis vangen. Het nieuwe boek van Jim Shelly is nu ook uit, maar zoals op de Engelse Forums te lezen is niet heel speciaal, meer van ik kwam, ik dumpte voer en ik ving, in die trand.