Ik ben toch wel enigzins overrompeld door de vele zeer enthousiaste reacties tot nog toe!, in 1 woord geweldig dat we dit met zijn allen voor elkaar weten te krijgen. Geeft mij in elk geval een goed gevoel dat we op deze manier iets kunnen betekenen voor de slachtoffers.
Aart...dat is een fantastisch bedrag dat de KSN jeugdcommisie wil overmaken!. Heb reeds mijn eerste bericht met de veilingvoorwaarden reeds aangepast,hierin vindt je tevens de gegevens omtrent betaling.
Bart..wederom bedankt voor de vele bijdrages van jou kant, weet heeel zeker dat de karpergoden jou goed gezind zullen zijn het komende seizoen..maar kan het nog beter dan?..je vangt al zo goed

Wat de distrubutie in Azie betreft, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Het enigste wat we op dit moment kunnen doen is hen financieel ondersteunen, hoe het verder zal verlopen zal de tijd uit moeten maken.
Jan den Boer (Ashima) ...fijn dat u ook mee wilt doen. Hopenlijk weet uw naaste familie een weg te vinden om er weer bovenop te komen.In zo een situatie is al gauw een heel land slachtoffer van de aardbeving...ook al woon je niet direct aan de kust, kan haast bijna niet anders dat iedereen wel iemand moet kennen in een getroffen land die wel direct of indirect slachtoffer is geworden van de aardbeving.
p.s. is het mogelijk om de twee topics die je nu hebt lopen op de veilingtopic , 1 topic van te maken via wijzigen bericht?
Dan kan Kees de moderator het bericht hierna verwijderen.
mvg
Hans Brinkel