LS,
Als iedere "beginnende" karpervisser zijn/haar mondje dicht zou houden en we alleen maar de cracks aan het woord zouden laten dan is het hier ook maar een dooie bedoening hoor!
Daarbij zijn er onder ons een aantal zichzelf de "creme de la creme" noemdende mensen die het blijkbaar niet nodig achten om op reacties van de wat mindere goden te reageren. Dat soort mensen zakt mijn broek van af en reageer ik ook niet meer op, sterker ik lees gewoon hun postings niet meer (jammer dat er geen negeerknop is hier), zoals nu al een aantal keer blijkt spreken juist die mensen zichzelf tegen en vertellen ze eigenlijk niets echt nieuws!
Dat soort mensen moeten gewoon lekker doen wat ze zelf willen, maar kom niet tegen mij aan lopen zeiken aub
Indien we alleen nog maar serieus zouden mogen reageren en niet de soms vreemde, opmerkelijke ja soms zelfs lachwekkende hersenspinselen zouden mogen droppen dan haken er veel meer mensen af denk ik zo maar.
Maar aan jullie allemaal de keuze hoor, vind je het niveau te laag? reageer dan niet meer op dat soort topics. Vind jij jezelf zoveel beter dan anderen, kom dan eens met een echte stelling die nog niet eerder beschreven is of met heldere ideeen, dat is pas een uitdaging.
Greets Marc