Ga toch dat blad niet kopen, en als Kwintboy nou echt zo mooi is, dan verwacht ik graag een foto per mail.
mvg
Jan
Herwin Kwint schreef:Ik ben het weer helemaal met je eens Kikkert.
Het zijn gewoon een stel eikels die na hun werk in de late uurtjes een karperblad proberen te maken. Dan is er ook nog zo'n eikel die een artikel schrijft en daarin paralellen verwoord tussen de islaam en karpervissers en de pech heeft dat de Islaam nét iets te erg in opspraak komt. Het is dus de schuld van Mohamed B. en al die andere randdebielen. Ik zou zeggen, leef je uit
Marco Mensing schreef:Toon Fokkema schreef:Mja die Quinty heb ik dus eens zaterdagochtend vroeg bij ons in de supermarkt gezien, toen ze ongemerkt een pak melk kwam kopen..
Spontane wegtrekker.
Leg eens uit Toon ?
jan van kranenburg schreef:"Tering" jij nou ook al, beste Hans![]()
mvg Jan
Casper Hijkoop schreef:Hans Brinkel schreef:Euuh...bent u soms een H..o??![]()
Geeft niks hoor.....arme Kwint!![]()
gr
HansBrinkel
en u de leukste thuis? arme kinderen!
je mag wel je zeggen hoor.
Herwin Kwint schreef:Hans, mijn welgemeende excuses.
Maar wat doe jij elke avond ....nee, dit wordt te gortig. Ik wou zeggen wat jij elke avond met mijn vriendin uitspookt, maar dat gaat écht te ver op dit board![]()
Verder kon je wel eens gelijk hebben. Dat vooral die Wielink erin tuint vindt ik ( wij ) prachtig.
Bart van den Hurk schreef:Ik denk dat ik mijn artikelen toch maar voortaan naar de Karper doorstuur![]()
. Mark die is zeker stiekem al aan het bruinen voor de foto's op vakantie!
PS Harnold, smilies doen wonderen of meen je dit laatste nu echt serieus?