Heren,
Weet iemand hoe het zit met de contributie van de Haagse?
Ik heb een 2e acceptgiro gekregen, maar de eerste al betaald.
Heeft iemand contact gegevens bij de hand.
Zit nu op mijn werk en zou graag iemand van de Haagse Hengelsport vereniging willen spreken..
Dank je wel.
Haagse Hengelsport Vereniging gegevens iemand?
- Dennis van den Bogaert
- Contacteer:
Paul,
Ik geloof dat iedereen er twee heeft gekregen.
Bovenaan de tweede staat ook,"de eerste niet betalen"
Verder geen uitleg of iets dergelijks.
Ik heb ook de eerste betaald,maar kreeg na 14 dagen bericht van mijn bank,dat ie niet was afgeschreven omdat het rekeningnummer niet bestond of zo.
Was ook idd niet afgeschreven.
Op de tweede acceptgiro staat idd een ander nummer,dus gewoon nog een keer betaald en nu is alles geregeld.
Mvrgr Dennis
Ik geloof dat iedereen er twee heeft gekregen.
Bovenaan de tweede staat ook,"de eerste niet betalen"

Verder geen uitleg of iets dergelijks.
Ik heb ook de eerste betaald,maar kreeg na 14 dagen bericht van mijn bank,dat ie niet was afgeschreven omdat het rekeningnummer niet bestond of zo.
Was ook idd niet afgeschreven.
Op de tweede acceptgiro staat idd een ander nummer,dus gewoon nog een keer betaald en nu is alles geregeld.
Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER 
BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
- Paul Rustwijk
Thanks Dennis,
Ik zal die 2e nog maar een keer overmaken en ff checken bij mijn bankpost of ik ook zo'n bericht van mijn bank heb gekregen.
En dat voor 1 december betalen is dan maar ff pech voor hun, moeten ze maar goede acceptgiros sturen.
Ik zal die 2e nog maar een keer overmaken en ff checken bij mijn bankpost of ik ook zo'n bericht van mijn bank heb gekregen.
En dat voor 1 december betalen is dan maar ff pech voor hun, moeten ze maar goede acceptgiros sturen.