Michel Hollaar schreef:Geluk?!
voor die totaal drie vissen die vast in jullie obstakel zitten/zaten in ieder geval niet.
Wees wijzer en blijf uit de buurt van obstakels als je niet weet hoe er te vissen.
dit had ik natuurlijk kunnen verwachten => obstakel was iets dat jeugd die normaal al niet aan het water mogen komen aan die kant te water hebben gesmeten (dus dat kon ik al niet zien) en belangrijk je moet alles weten en niet direkt panikeren.
We kregen die 3 runs voelen de vis en dan vast => voel de vis nog en daarna niet meer, kon dus wel een stukje opdraaien en de vis zwom terug weg maar er kwam niets los.
Ik ben toch wel vrij zeker dat de haak gelost is op het moment dat ik de vis niet meer voelde. Als ik de spanning laat vallen valt dat haak type zo uit de zachte bek van deze karpers zelfs in het landingsnet bij 95 % van de vis die ik daar vang.
Komt bij dat ik men los lood vis zeker als ik tegen takken vis, wat ik nu niet deed. En op die put vis ik weerhaakloos.
Weet eerst alle factoren voor je begint te schelden.
Voorslagen dat ken ik niet, dat wens ik niet te gebruiken als dat nodig is vis ik er niet.
Volgende week ga ik vissen op een obstakel en de bevoegde personen verwittigen dat ze weer wat versleept hebben daar.
Achter het water is een bouw aan de gang, en de "kinderen" die daar komen kampjes bouwen sleuren daar vanalles van mee.
Ik heb ooit eens daar proberen te raken waar die gasten hun kampjes maken, daar verongeluk je dus bijna. Je moet daar naar beneden van een 20 meter hoge heuvel tussen de bomen
Zal niet lang meer duren.
Volgende week eens gaan dreggen.