Goede avond allemaal,
Ik denk dat de redactie denkt, dat het allemaal wel los zal lopen en dat dit idee een stille dood zal sterven...
Er is gereageerd, maar nog niet zo massaal als bijvoorbeeld de topic "oneindig verhaal", die natuurlijk op zich weinig toegevoegde waarde heeft. Begrijp me goed, ik ben altijd in voor een geintje en kan een dergelijk onderwerp/dergelijke droge humor zeker waarderen. Leuk om de tijd te doden.
Nu ben ik persoonlijk van mening, dat het onderwerp vismaat zoeken wel degelijk een toegevoegde waarde heeft en voor veel mensen een zeer nuttig instrument kan zijn om op een eenvoudige manier in contact te komen met collega karpervissers. Niet iedereen heeft zin en/of is in de gelegenheid om allerlei bijeenkomsten bij te wonen.
Zou het daarom geen fantastisch idee zijn, dat je op karperwereld aan kan geven, dat je openstaat voor het idee om met andere karpervissers in contact te komen, om gezamelijk voor een (of meerdere) sessie(s) af te spreken? En als je hier geen behoefte aan hebt, kun je dit ook aangeven. Simple as that!
Hierbij dus maar weer een oproep aan iedereen die de karpervishobby serieus neemt, om aan dit onderwerp maximale steun te betuigen.
Keep this topic alive!!!!
Groeten,
Sander.