En nog 20 kilo tijgers, 25 kilo mais
Koen

ik ga wel 2 weken de rem erop zetten,ben trouwens al bezig vanhalf maart,en hoe zit het met jullie,aan hoeveel kg zijn jullie al??
 ik ga wel 2 weken de rem erop zetten,ben trouwens al bezig vanhalf maart,en hoe zit het met jullie,aan hoeveel kg zijn jullie al??

aan een populatie van ongeveer 2500 stuks, tussen de 25  en de uuuuuuuuuuuuhm ja.... 180 kilo per stuk wegende varkens
 aan een populatie van ongeveer 2500 stuks, tussen de 25  en de uuuuuuuuuuuuhm ja.... 180 kilo per stuk wegende varkens  lekker PUH kijken of iemand hier overheen kan
 lekker PUH kijken of iemand hier overheen kan 

. Maar ja ikzelf voer slechts op 10 dage een 10 kg boillies en 5 kg particles (mapples, pinda's en tijgernoten). Dit volstaat meestal wel. Maar ik denk persoonlijk dat de veelvoerders meestal ook gesponsord worden of niet?
 . Maar ja ikzelf voer slechts op 10 dage een 10 kg boillies en 5 kg particles (mapples, pinda's en tijgernoten). Dit volstaat meestal wel. Maar ik denk persoonlijk dat de veelvoerders meestal ook gesponsord worden of niet?

en daar maak je +- 100 kg boilies mee
  en daar maak je +- 100 kg boilies mee

Dus nu krijg ik m'n eigen schuurtje in de achtertuin om alles wat stinkt te fabriceren
  Dus nu krijg ik m'n eigen schuurtje in de achtertuin om alles wat stinkt te fabriceren