Heren,
discussies als deze zijn er zo vaak geweest zoals deze...
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 82&start=0
Uiteindelijk worden problemen zoals deze zijn voorgedragen al veel langere tijd erkent, maar er gebeurd niet veel aan.
Ik heb een tijd gehad dat ik sowieso weinig op het board zat, omdat het niks toevoegde aan de vrije tijd die ik had...
Wat vangt beter, boilies, mais of brood...?
En dan de ontelbare vragen over het bereiden van tijgernoten, pinda's noem maar op.
Boilerecepten van allerlei karperpagina's wprden 1 op 1 hier neergezet, en dat schijnt de supermix te zijn, maar als je gaat vragen waarom diegene voor de mix heeft gekozen en waarom juist in die samenstelling... Dan hoor je ze niet meer...
Het board is in sommige periodes zo verschrikkelijk saai en irritant, dat je uit frustratie niet eens meer gaat kijken... Laat staan posten, want na iedere serieuse posting komen er 3 onzinnige postings overheen... dan wordt je daar niet vrolijk van!
Soms lijkt het net MSN of een of andere chatbox...
Tuurlijk, niet iedere Topic hoeft serieus en alleen maar in perfect ABN te bestaan, maar wat voor interessante/nuttuge Topics staan er nu op volle toeren te draaien? Weinig toch... zeg maar evenniks...
Ik post bar en bar weinig, en zal me vooral richten op Topics waarin ik enige uitdaging zie, verder hoef ik niet zonodig te posten om het posten... Dat onderscheid ook al niet meer
Toch deel ik ook de mening van Ed, kijk eerst naar wat je zelf post alvorens je met een wijsvinger gaat wijzigen. "Waarom ziet Gij wel de splinter in het oog van uw buurman, maar ziet Gij niet de balk in uw eigen oog".
En zo is het wel natuurlijk!
Wat ik wel enorm mis in deze discussie, is de jeugd... Non-stop posten, maar op het moment dat het juist HEN aangaat, laten ze het afweten, met natuurlijk een enkele uitzondering, maar als zij deze discussie niet lezen... Wat heeft het dan voor nut?
Moderators:
Misschien niet een idee om meerdere boarders als moderators aan te spreken, zodat deze de jeuugd op hun gedrag, lees: postings te kunnen aanspreken? Vele handen maken eenmaal licht werk!
Verder hoop ik wel dat het board zijn oude kwaliteit terug zal krijgen, want nu rust het board m.i. op een aantal personen, maar dit zouden er vee meer moeten zijn...
Marijn