Kan 2de hands Spro Prestige's kopen, heeft iemand op het forum deze hengels (gehad) of hier ervaring mee??
Ook graag negatieve kanten erop posten mocht iemand die weten.. (als ze die wel hebben )
ja, we hebben er wel eens contakt over gehad, waar het nou precies om draaide weet ik niet meer,, ps zag er vandaag 3 op MP staan 275,- geloof ik. zijn prachtige stokken, ik wil wel 4 inotec's ruilen tegen 3 prestige's met evt bijbetaling hahahaha
Ja had die 3 hengels inderdaad ook zien staan, wat een buety's eh! Ben nu helemaal verkocht, ik koop fijn die 2 hengels van een kennis!! Nog bedankt voor jullie reacties!
Chris,
ben al een aantal jaren in het bezit van 3 prestige's, 2,5 pond. Ben er zeer tevreden over. Mooie dunne blank, SIC ogen. Na al die jaren zijn ze nog steeds helemaal goed. Heb er toen nieuw, in 1999, geloof ik iets van 120 euro per stuk voor betaald. Succes, Frank
Zelf ben ik wel een fan van spro, had vroeger 3 silver carps heb nu 3 stragety's. en nog wat ander spul van spro. dit alles voor een zeer betaalbare prijs en alles bevalt me goed. kwaliteit prijs verhouding is goed.