Ik ben nu al een tijdje op zoek naar hennepolie en visolie. De toko's en tropische winkels waar ik geweest ben (rotterdam, dordrecht) hebben het niet. Harm Nuis had het ook niet deze week.
Zijn er mensen met ervaring in het gebruik met:
levertraan
sesam olie (woow deze stinkt goed!)
ansjovis extract saus
en dit met name door pellets.
Visolie en hennepolie
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Yves,
hennepolie is een goeie. Kun je tegenwoordig in de biologische winkel kopen.
Als je dus zo'n natuurvoedingswinkel in de buurt hebt, moet je daar zijn.
Sesamolie heb je in diverse vaianten. Ten eerste is er sesamolie die is gemaakt van ongebrande sesamzaadjes. Deze olie is licht van kleur en heeft niet zo'n sterke geur. Kwa vetzuren is ie samen met lijnzaadolie en zonnebloem wel een van de beste die je kunt hebben.
Dan is er nog die stinkende. Deze is gemaakt van gebrande sesamzaadjes, als je geluk hebt. De goede variant is echt. De goedkopere merken zijn geflavoured met sesamflavour. Om te vissen voldoet deze echter prima. Het is een goede toevoeging in je aas en heeft ook een goede instant respons
Ansjovissaus. Ik neem aan dat je die flessen vissaus uit de toko bedoelt. Kun je leuk vis op vangen, maar wat veel beter werkt, is ansjovisextract. Dit is een dikkege vloeibare brij, die fiks meurt. Vroeger verkrijgbaar bij de beter geselecteerde hengelsportwinkels
succes
Mitsz
hennepolie is een goeie. Kun je tegenwoordig in de biologische winkel kopen.
Als je dus zo'n natuurvoedingswinkel in de buurt hebt, moet je daar zijn.
Sesamolie heb je in diverse vaianten. Ten eerste is er sesamolie die is gemaakt van ongebrande sesamzaadjes. Deze olie is licht van kleur en heeft niet zo'n sterke geur. Kwa vetzuren is ie samen met lijnzaadolie en zonnebloem wel een van de beste die je kunt hebben.
Dan is er nog die stinkende. Deze is gemaakt van gebrande sesamzaadjes, als je geluk hebt. De goede variant is echt. De goedkopere merken zijn geflavoured met sesamflavour. Om te vissen voldoet deze echter prima. Het is een goede toevoeging in je aas en heeft ook een goede instant respons
Ansjovissaus. Ik neem aan dat je die flessen vissaus uit de toko bedoelt. Kun je leuk vis op vangen, maar wat veel beter werkt, is ansjovisextract. Dit is een dikkege vloeibare brij, die fiks meurt. Vroeger verkrijgbaar bij de beter geselecteerde hengelsportwinkels
succes
Mitsz
-
Yves,
Mijn visolie kwam ik altijd aan via een vriend van mij.
Zijn vader werkt met visolie.
Gebruiken ze voor het een of t ander.
Ik kreeg zalm olie, etc etc, voor noppes.
Dure meuk in de winkel.
Hoorde een aanta maanden geleden dat ze de visolie misschien zouden vervangen voor palmolie.
Heb maar snel nog ff 10 liter geregeld
Dus probeer eens na te gaan bij iemand die dit verwerkt op het werk.
Never know,
Anders: Wout van Leeuwen heeft meestal wel visolie nog liggen. Niet eens zo heel erg prijzig.
gr Frank
Mijn visolie kwam ik altijd aan via een vriend van mij.
Zijn vader werkt met visolie.
Gebruiken ze voor het een of t ander.
Ik kreeg zalm olie, etc etc, voor noppes.
Dure meuk in de winkel.
Hoorde een aanta maanden geleden dat ze de visolie misschien zouden vervangen voor palmolie.
Heb maar snel nog ff 10 liter geregeld

Dus probeer eens na te gaan bij iemand die dit verwerkt op het werk.
Never know,
Anders: Wout van Leeuwen heeft meestal wel visolie nog liggen. Niet eens zo heel erg prijzig.
gr Frank
- Koen de Been
Wielco heeft hennepolie én ansjovisolie in het assortiment!! 

Vriendelijke groet,
Koen de Been
Koen de Been
- Koen de Been
Is dat zo Ken???
Is de olie sucks of heel Wielco sucks??
Ik heb sinds m'n 8e jaar al goede ervaringen met Wielco, zowel op wedstrijdgebied als op karpergebied......Geen ervaring met de olieën maar dat zal ook wel goed zitten

Is de olie sucks of heel Wielco sucks??
Ik heb sinds m'n 8e jaar al goede ervaringen met Wielco, zowel op wedstrijdgebied als op karpergebied......Geen ervaring met de olieën maar dat zal ook wel goed zitten

Vriendelijke groet,
Koen de Been
Koen de Been
- Koen de Been
Waarom moet ik eerst teseten en dan reageren??
Dat laat ik aan diegene over die er interesse in heeft!
Dat laat ik aan diegene over die er interesse in heeft!

Vriendelijke groet,
Koen de Been
Koen de Been
- Erik Rozen
Koen,
Het is Ken maar
Het is Ken maar

Elk nadeel heb z'n voordeel...