wat doen jullie???

) de rest van de tijd observeer ik veel  ,of ik lees ook wat karperliteratuur  of ik klets wat bij met m'n vismaat en natuurlijk afentoe eens een karper vangen
  ) de rest van de tijd observeer ik veel  ,of ik lees ook wat karperliteratuur  of ik klets wat bij met m'n vismaat en natuurlijk afentoe eens een karper vangen  of ik knoop wat rigs of pva bags  maar de meeste tijd opserveer ik eigelijk wel.
 of ik knoop wat rigs of pva bags  maar de meeste tijd opserveer ik eigelijk wel.

Verder knoop ik wat rigs, heb de radio aanstaan, beetje ouwehoeren met andere (karper-)vissers, wat pva-spul klaarmaken, af en toe de tacklebox ff opruimen. En op bepaalde wateren wil ik in de hete zomer ook wel eens een frisse duik nemen. (wel dicht in de buurt van de hengels natuurlijk) Enneuhm... thja soms moet er ook een potje gescheten worden he
  Verder knoop ik wat rigs, heb de radio aanstaan, beetje ouwehoeren met andere (karper-)vissers, wat pva-spul klaarmaken, af en toe de tacklebox ff opruimen. En op bepaalde wateren wil ik in de hete zomer ook wel eens een frisse duik nemen. (wel dicht in de buurt van de hengels natuurlijk) Enneuhm... thja soms moet er ook een potje gescheten worden he   hehehe en dat moet natuurlijk ook weer aangevuld worden
  hehehe en dat moet natuurlijk ook weer aangevuld worden   

Toch jammer dat je niet naar de vogels enzo kan kijken ja. Maar is het geen optie om de hengel dan vast te houden tijdens het pennen? Of begint je dat te vermoeiend te worden? Dan zijn pauzes idd een goede optie lijkt me.
  Toch jammer dat je niet naar de vogels enzo kan kijken ja. Maar is het geen optie om de hengel dan vast te houden tijdens het pennen? Of begint je dat te vermoeiend te worden? Dan zijn pauzes idd een goede optie lijkt me.