[quote="mitsz van der kamp"]Mannen,
heel erg bedankt voor jullie bijdrage. Dit weekend vis ik dus eigenlijk niet alleen 

Danny,
ik heb nog niet massaal gevoerd. Ik denk, dat mijn volgende zet dat dus wel gebeurd. Ik zit te denken aan tijgernoten, daar deze onder water niet bederven. Zo blijft mijn voerstek redelijk brasembestendig en lange tijd aantrekkelijk voor karper. Je krijgt zo een PB over mijn aassamenstelling.  
Zullen we samen elkaars waters aanpakken? 
hou jullie op de hoogte
Mitsz[/i][/quote]

dat lijkt me een goed idee naar mijn inziens lijken ze ect op mekaar en het is niet zo want het mijnis dus in belgie hé  

Volgens mij heb ik ze allemaal gevangen buiten de twee dikste die ik toch 1 keer op 1 jaar heb kunne zien bij de paai.
Kwa hengeldruk is er zo goed als niets => 1 visser op karper buiten ik.
Als ik de twee zwaargewichten nog net voor de winter kan landen ben ik gelukkig => zal niet makkelijk zijn volgens mijn hebben ze geen interesse in afwijkend aas dan natuurlijk voedsel.
Als ik deze heb geland stop ik er => het is dan wel genoeg geweest  

Zoals ik al zei vis ik toch met vrij dikke boilies, hoewel ik er heb gevangen op 18 mm's kwamen al de dikkere vissen op 24 mm's en 1 groot bek op een tennis bal van 60 mm  

Ik moet wel toegeven dat ik het water al langer ken maar nooit echt iets gevangen heb, ik heb er ooit op karper gevist maar wist toen zelfs niet dat ze er zaten (je zag ze er nooit)
Op deze waters is het toch altijd een pure gok, want observeren kan je dan zo veel doen als je wil als de karper zich niet laat zien is het moeilijk.
Goed uiziende stek, uipeilen en hopen dat ze daar komen.
Kwa dieptes heb ik al wat gezegt hé  

groetjes
Danny