wie heeft er ervaring met de 4 play rodpods van nash?
ik vind het op zich een interresante pod,maar misschien kan iemand mij wat anders aanraden wat er op lijkt.
mvgr elmer
4-play rod pod
-
Ik heb ze ook in het boek zien staan van Nash. Maar ik denk dat ik toch maar de Xpod plus ga kopen van Fox. Maar ik moet zeggen ik heb toch zeker ff staan twijfelen. Zien er zeer goed uit.
Helaas geen ervaring,
Remco
Helaas geen ervaring,
Remco
-
[quote="Remco van de Wetering"]Ik heb ze ook in het boek zien staan van Nash. Maar ik denk dat ik toch maar de Xpod plus ga kopen van Fox. Maar ik moet zeggen ik heb toch zeker ff staan twijfelen. Zien er zeer goed uit.
Helaas geen ervaring,
Remco[/quote]
Heb nog een X-pod te koop
Ik vind het maar een slap aftreksel van de Quattro van Fox..
Hij is wel mooi, maar zo nagemaakt
Staat wel super stabiel , maar ook bij deze geld, net als de X pod, er is weinig aan te verschuiven, de banksticks zijn voor mij toch een stukje te kort.
Helaas geen ervaring,
Remco[/quote]
Heb nog een X-pod te koop

Ik vind het maar een slap aftreksel van de Quattro van Fox..

Hij is wel mooi, maar zo nagemaakt

Staat wel super stabiel , maar ook bij deze geld, net als de X pod, er is weinig aan te verschuiven, de banksticks zijn voor mij toch een stukje te kort.
- Pim Dijkgraaf
- Contacteer:
Hier in de buurt vissen er 2 met een 4-play pod. Ik vind het een topding en wil hem zelf ook kopen, heb ook een topic bij vraag voor deze pod. Maar je hoort er zo weinig van.
Voer en vang!!!
I love BTW
I love BTW
-
[quote="Pim Dijkgraaf"]Hier in de buurt vissen er 2 met een 4-play pod. Ik vind het een topding en wil hem zelf ook kopen, heb ook een topic bij vraag voor deze pod. Maar je hoort er zo weinig van.[/quote]
Komt misschien omdat hij er nog niet zo lang is?

Komt misschien omdat hij er nog niet zo lang is?

- Pim Dijkgraaf
- Contacteer:
Ja das waar, maar hij ziet er gelikt uit en is superstevig, dus zou je hem wel wat meer verwachten snappie?
Voer en vang!!!
I love BTW
I love BTW
-
[quote="Pim Dijkgraaf"]Ja das waar, maar hij ziet er gelikt uit en is superstevig, dus zou je hem wel wat meer verwachten snappie?[/quote]
Voor die prijs zijn een hoop leukere pods te koop
Voor die prijs zijn een hoop leukere pods te koop

- Pim Dijkgraaf
- Contacteer:
Grrr 

Voer en vang!!!
I love BTW
I love BTW
-
nou bedankt voor jullie mening. ik ben er nog niet over uit of ik hem ga aanschaffen. misschien ga ik zelf iets maken wat er op lijkt.
-
[quote="elmer schroot"]nou bedankt voor jullie mening. ik ben er nog niet over uit of ik hem ga aanschaffen. misschien ga ik zelf iets maken wat er op lijkt.[/quote]
Fox Horizon Pod, 125 euro.
Niet hetzelfde systeem, maar wel een leuk ding.
Fox Horizon Pod, 125 euro.
Niet hetzelfde systeem, maar wel een leuk ding.