uhm ik heb nu solars, die vind ik eigenlijk iets te licht, ook al kan je er extra gewicht aanzetten. Ze schommelen maar heen en weer tijdens het vissen, voor de rest functioneren ze egt perfect, mag ook wel voor dat geld
maar ik ben nu eigenlijk een beetje aan het kijken voor nieuwe swingers zoals fox euroswinger.
en dan bedoel ik degene zonder lichtfunctie, want ik heb delkims dus kan ze daar niet op aansluiten.
duzzzzz welke swingers raden jullie mij aan, ook al heb ik de keuze eigenlijk al gemaakt.
Cyaaaa
swingers
hoi wilmar, welke swingers van solar heb je nu dan??? heb zelfs ook swingers van solar maar ik heb er geen last van van dat geschommel.
als ik jou was zou ik de quiverlocs van solar proberen (als je toch nieuwe gaat kopen)het is een is een swinger waar je de kern (quiver/carbon) eruit kan halen als je op korte afstand vist en op lange afstand stop je de quiver erweer in dit is voor nog meer spanning op je lijn te krijgen en dus nog een betere beetregestratie te krijgen. of ook een oplossing knijp voorschichtig met een tangetje het schanierstukje bij elkaar
of pak de gewichtjes van 60 gram ben je ook van het probleem af
groetjes Marco
als ik jou was zou ik de quiverlocs van solar proberen (als je toch nieuwe gaat kopen)het is een is een swinger waar je de kern (quiver/carbon) eruit kan halen als je op korte afstand vist en op lange afstand stop je de quiver erweer in dit is voor nog meer spanning op je lijn te krijgen en dus nog een betere beetregestratie te krijgen. of ook een oplossing knijp voorschichtig met een tangetje het schanierstukje bij elkaar

groetjes Marco