hoi ikke weeral weet iemand waar ik fruitaromapoeders kan kopen mischien
ik zoek alle smaken aardbei peach banaan gewoon al die troep
ik had ergens gelezen in een toko maar daar zie ik ze nergens liggen
hopelijk kunnen jullie me helpen
groeten
om me even duidelijk te maken
ik zoek geen online winkels of merken
zo ver was ik ook al gekomen
trouwens die troep wat jij opnoemde moet ik niet
ik zoek plaatsen of echte winkels waar ze die troep hebben
eventueel fabrieken die dat kunnen leveren
groeten
Als ik iets moet hebben zoals bijvoorbeeld ingrediënten, ga ik eerst altijd nadenken en gewoon rondbellen waar ze het kunnen hebben en dan pas iets op het board zetten. Kijk gewoon in het roze gedeelte van de telefoongids en bellen maar naar bedrijven waar jij dat ingredient verwacht!
Voldoende te krijgen en als je wil geef ik je wel een paar adressen van fabrikanten die die "troep" maken.
Wil.
Ps hou wel even rekening met het feit dat er bij fabrikanten altijd een minimum afname bestaat die vaak pas start bij 500 kg of meer.
Zonnig bekeken heb je dan wel voorlopig voldoende "troep"
Lars daar is dus wel aan te komen,ik kan spullen kopen bij een firma die ook aan bijna alle bekende fabrikanten levert van onder andere snoep,chips,chocolade en weet ik wat nog meer.
Punt is alleen dat deze jongens pas willen leveren als de afname een minimum heeft van 1000kg.
Omgerekend dat je maar een fractie nodig hebt voor de boilies laat ik het maar achterwegen
Misschien dat de plaatselijke slager ook nog wat interressante kruiden voor je heeft, die normaal gebruikt worden om het vlees een lekker smaakje te geven .