Ik verwacht dat er veel gevist gaat worden.
Suc6 allemaal en dat je hengel goed krom mag komen te staan

Noud

nou goed in een karperput dan wel ja
  nou goed in een karperput dan wel ja   

)
 )
 15 vissen kunnen landen en 3 gelost!
 15 vissen kunnen landen en 3 gelost!
 waarvan natuurlijk door mijn vismaat hele mooie foto's geschoten zijn
 waarvan natuurlijk door mijn vismaat hele mooie foto's geschoten zijn  

[/quote]
[/quote]

Minder maar niet meer te verbeteren!
 Minder maar niet meer te verbeteren!
 Nu mn spullen klaarzetten voor de aankomende 2 nachten op t kanaal!
 Nu mn spullen klaarzetten voor de aankomende 2 nachten op t kanaal!

, jammergenoeg geen karper geland, hoewel ik er misschien een verspeeld heb. De vis waar ik het over heb zwom gelijk over het taluud m'n lijn kapot op de mossels nog voor ik druk op de hengel kon zetten...... dus ik weet niet wat het was.....
 , jammergenoeg geen karper geland, hoewel ik er misschien een verspeeld heb. De vis waar ik het over heb zwom gelijk over het taluud m'n lijn kapot op de mossels nog voor ik druk op de hengel kon zetten...... dus ik weet niet wat het was.....

Na een tijd maar besloten om het water in te gaan. Ik die hengel aan m'n kameraar gegeven. En vervolgens heb ik de lijn losgekregen. Toen de karper vrij was schoot ie meteen weer een ander lelieveld in en op dat moment werd het te veel voor de lijn en er volgede een lijnbreuk door de lelie's
  Na een tijd maar besloten om het water in te gaan. Ik die hengel aan m'n kameraar gegeven. En vervolgens heb ik de lijn losgekregen. Toen de karper vrij was schoot ie meteen weer een ander lelieveld in en op dat moment werd het te veel voor de lijn en er volgede een lijnbreuk door de lelie's   

kon niet mee i.v.m werk
  kon niet mee i.v.m werk