Ik heb zeer goede ervaringen met deze mix. Hij werkt instant en ook op lange termijn blijft hij goed vangen.
In deze mix zit een hoog percentage van de CarpCollector pellets verwerkt, als je met pellets wil bijvoeren zou ik deze gebruiken, dan heb je een mooie balans in je voer. De pellets die erin zitten zijn overigens vermalen. Het probleem dat jij hebt met het rollen had ik in het begin ook, de oplossing is even simpel als voor de hand liggend (da's meestal zo, achteraf

)
Doe op je eieren, ik gebruikte trouwens geen flavour, ongeveer 400 gr van je boiliemix en laat dat een 5-10 min. staan. Op deze wijze kan de mix goed verzadigen en kneed hem dan af waarbij hij een fractie slapper mag dan je gewend bent. Daarna nog paar min wachten en hij rolt als een trein. Als je even laten we zeggen 600 gram mix in een weegschaal doet en daarmee aan de slag gaat weeg je na afloop wat je over hebt en je weet hoeveel je de volende mix in één keer kunt toevoegen, even 5 min. laten liggen en rollen maar. Alles gebasserd op een 5 eieren mix, maar dat had je al begrepen.
Succes[/img]