Bart en Jeroen,
Vorig jaar kwam ik tegen 11 uur aan. Ik mocht toen gaan zitten waar ik wilde. Ik denk dat dat dit jaar wel weer zo zal zijn, maar let er even op dat er wel veel meer mensen zijn die ook een plaatsje moeten hebben!
De voorkeur gaat uit daar een koppeltje van 2 of 3, omdat je eigenlijk bij je hengels moet blijven. nu kan er dus zonder problemen eentje even weg.
Ik zelf zat zelf wel alleen maar vis eigenlijk alleen alleen en kon toch wel even buurten bij andere medevissers omdat binnen 30 meter iemand zat, die ook wel even op mijn hengels zou letten!
Er zijn er altijd een paar bij die zelf niet zo veel ervaring hebben in het nachtvissen ed. Dus zei zouden eigenlijk zowizo in een koppeltje moeten zitten. Daar zal de begleiding en de jeugdcomissie leden ook wel voor zorgen dat dat goed gaat.
Maar in princiepe wie het eerst komt wie het eerst maalt! Maar maak je daar maar niet zo druk om.
Verkassen... tja, vorigjaar zijn er een paar verkast omdat de vangsten op die stekken wat tegenviel. MAar we waren toen met 13 man. nu zijn er 23 vissers! Dus de kans dat je ergens anders nog een goeie stek kunt vinden is gering. Maar als je op de nieuwe stek niemand in de weg zit.. wat let je!?!?
Tent is geen probleem. Als je wilt kun je je hengels bij wijze van spreken in de tent zetten. maar (draadloze) sounderbox is altijd handig
Groeten,
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper