Tentjes enz. van Chub
-
Staat in de nieuwe KW een foldertje van Chub tentjes/plu's.. de 7 stuks zien er gelikt uit maar is de kwaliteit ook goed? iemand ervaring met het merk of specifiek met de tentjes/plu's? heb er zelf nl totaal geen ervaring mee
weet iemand ook de prijsklasse van de reflex brolly system met overwrap?
weet iemand ook de prijsklasse van de reflex brolly system met overwrap?
- Eddy Norder
- Contacteer:
Heb wel ervaring met tassen, foudraals en stretchers van chub en als de kwaliteit van die tenten en dergelijke net zo goed is als hierboven genoemde spullen dan kun je met een gerust hart, naar mijn mening, zo'n tent, oval, brolly etc etc aanschaffen. Goeie kwaliteit.
Groet
Ed
Groet
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
--
Laatst gewijzigd door daj smit op 23-05-2004 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
er gaat niets boven groningen ...
- jan metselaar
Beste Karst-Erik.
Het merk Chup is van hoge kwalietijt.
Ik heb namelijk een bedchair van het merk.
Het is inmiddels zo beetje 8 jaar oud en nog in zeer goede staat.
Dus ik neem aan dat de rest van de produkten ook van ,
zeer goede kwaliteit is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Jan Metselaar
Het merk Chup is van hoge kwalietijt.
Ik heb namelijk een bedchair van het merk.
Het is inmiddels zo beetje 8 jaar oud en nog in zeer goede staat.
Dus ik neem aan dat de rest van de produkten ook van ,
zeer goede kwaliteit is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Jan Metselaar
Een dag niet gevist, is zeker niks gevangen.
-
Bedankt voor de informatie. Met de kwaliteit zit het dus wel snor wat betreft Chub. Ik hoop dat het ook een beetje betaalbaar is en niet zo giga duur als Nash. Die krijgt overigens mijn geld niet meer in zijn laatje door z'n minne activiteiten in Frankrijk. Boycotten die handel:)
-
weet iemand de prijs van de Chub Cyfish ik kan het nergens vinden
groeten jan
groeten jan
- jordyopthof
maat heeft hem net thuis, kon ie ff kijken of het wat was.
de 1 pers is mooi, snel op te zetten en degelijk. Prijs
320 euro kost ie hier
de 1 pers is mooi, snel op te zetten en degelijk. Prijs
320 euro kost ie hier
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
-
goede tent, aan te raden is om ff wat hengelsportzaken te bellen, omdat de prijzen erg verschillen!! tent is condensgevoelig, behalve als je de winterskin erbij gebruikt!! ik kan wel zeggen, EEN SUPER DING! afgelopen zaterdag (20-03-2004) de wind test goed doorstaan!!
-
hallo,
mij lijk die reflex brolly system ook wel wat.
weet daar iemand de prijs van?
jeroen
mij lijk die reflex brolly system ook wel wat.
weet daar iemand de prijs van?
jeroen
MVG Jeroen
- Rob Borjans
hoy,
de cyfish 1 koste op de beurs in genk incl. overwrap 310 euro.
op zicht een leuek tent maar doek is wat aan de dunne kant.
groeten rob
de cyfish 1 koste op de beurs in genk incl. overwrap 310 euro.
op zicht een leuek tent maar doek is wat aan de dunne kant.
groeten rob
-
- Contacteer:
Ik ben op zoek naar een degelijke tent. Eisen die ik stel:
1. kwalitatief goed doek
2. stabiel ook in harde wind
3. deur(en) moeten naar beneden dichtgeritst kunnen worden
4. Geen vocht in de tent (of zeer minimaal)
Nash valt af (troep). Nu heb ik een Hutchinson. Doek is flinterdun en na 5 jaar vissen heeft de stabiliteit zijn beste tijd gehad. Deuren gaan van beneden naar boven dicht.
Heeft iemand ervaring met de cyfish? Hoe is het gesteld met de condenstatie? Met en zonder winterskin. Graag eerlijk antwoord.
gr,
hans
1. kwalitatief goed doek
2. stabiel ook in harde wind
3. deur(en) moeten naar beneden dichtgeritst kunnen worden
4. Geen vocht in de tent (of zeer minimaal)
Nash valt af (troep). Nu heb ik een Hutchinson. Doek is flinterdun en na 5 jaar vissen heeft de stabiliteit zijn beste tijd gehad. Deuren gaan van beneden naar boven dicht.
Heeft iemand ervaring met de cyfish? Hoe is het gesteld met de condenstatie? Met en zonder winterskin. Graag eerlijk antwoord.
gr,
hans
- Cor Nannings
Dan is er echt maar een alternatief koop een Karsten oppomptent in een woord een wereld tent, een tweede huis. Mzzl CN
- sergio verheij
Hans koop een aqua armadillo, die heeft al die eigenschappen die jij zoekt. Ik ken heel veel jongens die zo'n tent hebben, en ze zijn allemaal vol lof over die tent. Ik heb al die jongens nog nooit over condens vorming in de tent horen praten. Wilde er destijds ook 1 kopen, maar dacht dat de x2 net zo goed zou zijn. En heb toen die tent gekocht( scheelde 150€) maar die tent kan ik nu na iets meer als een jaar er mee te hebben gevist weggooien. De seals en doek hebben de langste tijd al gehad. Maar ik kom nog een paar centen te kort, en dan ga ik me eindelijk is een goede tent aanschaffen
http://dmuller.co.uk/aqua_products/
mvg Sergio
http://dmuller.co.uk/aqua_products/
mvg Sergio
wie het grote niet eerd, is het kleine niet weerd.
-
De cyfish, dit is toch weer een imitatie van de AQUA, fox,nash, rh, x2,trakker, allemaal proberen ze de aqua te imiteren met als resultaat k*t tenten, de aqua word met de hand gemaakt, iets meer zorg aan besteed ook,en als je een echte tent koop (dus geen imitatie) zul je daar dan ook geen spijt van krijgen
grt gradus
grt gradus
-
Kijk eens op [url]http://www.fishing.be[/url]
-
De prijzen van de Reflex en Cyfisch liggen allebei zo rond de 300 euro.
- Peter Buijsman
Waar zijn die aqua tenten eigenlijk aan te schaffen hier in NL???? Het lijkt er op dat Aqua en Trakker hetzelfde zijn??
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
Greetz,
Peter
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
Greetz,
Peter
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken
- pascal kik
Ik heb de Reflex nu al een jaar en bevalt nog steeds prima. Ik heb er toendertijd 300 euries voor neergelegd in belgie zijn deze tentjes stuk goedkoper zo rond de 230 euro dacht ik.
Ik ben er erg over te spreken alles erop en eraan 4 zware stormpalen + 16 stormharingen en grondzeil, voor dat geld niet eens zo gek duur.
Ik denk zelf dat je die overwrap niet nodig hebt condens hou je toch wel in een plu met overwrap of infillpanel maakt niet zoveel verschil. Overwrap kost volgens mij rond de 130 euro.
Groenten
Ik ben er erg over te spreken alles erop en eraan 4 zware stormpalen + 16 stormharingen en grondzeil, voor dat geld niet eens zo gek duur.
Ik denk zelf dat je die overwrap niet nodig hebt condens hou je toch wel in een plu met overwrap of infillpanel maakt niet zoveel verschil. Overwrap kost volgens mij rond de 130 euro.
Groenten
chub cyfish is echt een goede tent heren .. ik snap niet wat er over negatief gezegd kan worden.
6 onz doek.
Goede kwaliteit afwerking.
Aqua is veel te duur naar mijn mening... meer dan 1000 euro incl. grondzeil en overwrap.
sorry maar niet voor mij die Mooie en te dure tenten
6 onz doek.
Goede kwaliteit afwerking.
Aqua is veel te duur naar mijn mening... meer dan 1000 euro incl. grondzeil en overwrap.
sorry maar niet voor mij die Mooie en te dure tenten
-
Ik heb zelf een tent van Ultimate, dezelfde tent staat nu X2 op, heb hem nu 3 jaar en denk dat er 100 nachten mee gevist zijn. Tent ziet er nog erg goed uit. Heeft een keer flink gelekt op een paar naden maar 1x sprayen en het was ook weer opgelost. Ritsen werken nog perfect enzo, doek is dun, stokken zijn dun.... maar hij is nog steeds perfect! Was rond de 150 e geloof ik en je kan er makkelijk 2 stretchers in gooien en het heeft een voortent.
- Bart Janssen
- Contacteer:
Peter,
Aqua gaat via Henk Martens uit Arnhem, telefoonnummer kun je vinden op http://www.aquaproducts.co.uk
Kost wat maar dan heb je ook wat.
Groetjes,
Bart
Aqua gaat via Henk Martens uit Arnhem, telefoonnummer kun je vinden op http://www.aquaproducts.co.uk
Groetjes,
Bart
- peter postema
gradus scholtens schreef:De cyfish, dit is toch weer een imitatie van de AQUA, fox,nash, rh, x2,trakker, allemaal proberen ze de aqua te imiteren met als resultaat k*t tenten, de aqua word met de hand gemaakt, iets meer zorg aan besteed ook,en als je een echte tent koop (dus geen imitatie) zul je daar dan ook geen spijt van krijgen
grt gradus
Sorry Gradus,
Ik wil trakker zeker niet scharen onder de door jou genoemde benaming, deze tenten mogen ook worden gemaakt met de goedkeuring en volgens mij zelfs onder toezicht van aqua. En ook in de trakkerlijn zit wat prijsverschil betreffende de specimenversies die voor de wat minder gevulde beurs zijn gemaakt.
groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 27-07-2005 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
- Peter Buijsman
Bart Janssen schreef:Peter,
Groetjes,
Bart
Oke Thnx Bart! Ben ook nog steeds op zoek naar een goede tent gezien die van mij na 10 jaar eindelijk eens is gescheurd
Het lijkt er op dat Aqua en Trakker dezelfde zijn??? Weet niemand of dit zo is???
Groeten,
Peter B.
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken
- marijn ham
Wie tfwijfelt er nog aan de kwaliteit van Chub...??
Begrijp dat niet hoor!
Mijn persoonlijke mening is dat de Chubtenten echt van goede kwaliteit zijn en er een goede prijs voor gevraagd wordt.
Zelf heb ik de cyfish 2 en ik ben er meer dan tevreden over.
Met windkracht 7 in geslapen, en geen moment het gevoel gehad dat het buiten zo stormde...
Toen ik de tent uitmoest voor een run kwam ik er pas achter dat er zo veel wind stond... Hij staat stabiel en stevig en is makkelijk op te zetten...
Begrijp dat niet hoor!
Mijn persoonlijke mening is dat de Chubtenten echt van goede kwaliteit zijn en er een goede prijs voor gevraagd wordt.
Zelf heb ik de cyfish 2 en ik ben er meer dan tevreden over.
Met windkracht 7 in geslapen, en geen moment het gevoel gehad dat het buiten zo stormde...
Toen ik de tent uitmoest voor een run kwam ik er pas achter dat er zo veel wind stond... Hij staat stabiel en stevig en is makkelijk op te zetten...
-
mijn visvriend heeft de cyfish geloof ik... prima tent van ee goede kwaliteit... hij baalt er van dat het doek vast zit wat erg lastig is met drogen want waar moet je dat ding kwijt? Voor mij is die alleen veel te klein, ik hou van ruimte:)