ik ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb het nu over een boillie voor in de zomer wat vinden jullie dat een goede boillie nu ongeveer nodig heeft van samenstelling om effectief te vangen en resultaat te leveren. Ik denk dat een boillie voor in de zomer genoeg koolhydraten moet bevatten zodat de iets grotere exemplaren erop af komen, maar er moeten ook wel wat vetstoffen inzitten maar met mate zodat de bol goed verteerd, en het eigehalte denk ik dat ook niet te hoog mag zijn want dit is in de zomer niet echt nodig. De boillie moet ook goed verteerbaar zijn. Dus ik denk gewoon aan een boillie gewoon met een goed koolhydraat gehalte, een mooi vetgehalte maar niet overdreven en dan een evenwichtig eigehalte aangepast aan de tijd van het jaar??
Wat denken jullie ervan?? Jah ik weet het ik kan zeker grandioos fout zitten maar dit is mijn kijk op deze dingen en ik moet nog enorm veel leren ben ten slotte nog maar 15jaar. maarja dit is wat ik denk of het goed is weet ik helemaal niet!!!

Heeft er mss iemand van jullie een goede site waarop je het vetgehalte enzo... of hoeveel % je in een boilliemix mag verwerken van ingrediënten iemand misschien zo een site zou me veel helpen

alvast vriendelijke karpergroeten nick en ik hoop dat jullie reageren.