voor alle jeugdigen ( inc John) altijd gebruiken die matten

Onthaakmat duur???????lorenzo berlijn schreef:Ja oke,
daar ben ik het met je eens. Maar jij bent misschien niet zo.
maar er zijn genoeg karpervissers die iemand afrekenen omdat ze geen mat hebben en dat is gewoon het zwaar overdreven gedoe.
en ik heb echt geen mat gekocht omdat ik dan beter bij de andere karpervissers lig, nee ik heb er 1 gekocht omdat het gewoon goed is en belangrijk om de vis ongeschonden terug te zetten
Maar er zijn genoeg karpervissers die net beginnen en er alleen ff van proeven om te kijken of ze het leuk vinden. kijken een beetje rond op internet. zien dat het erg gewadeerd word bla bla bla kopen gelijk zo'n duur ding merken ze dat ze het niet leuk vinden.![]()
greetz
Ed van Peppen schreef:Onthaakmat duur???????lorenzo berlijn schreef:Ja oke,
daar ben ik het met je eens. Maar jij bent misschien niet zo.
maar er zijn genoeg karpervissers die iemand afrekenen omdat ze geen mat hebben en dat is gewoon het zwaar overdreven gedoe.
en ik heb echt geen mat gekocht omdat ik dan beter bij de andere karpervissers lig, nee ik heb er 1 gekocht omdat het gewoon goed is en belangrijk om de vis ongeschonden terug te zetten
Maar er zijn genoeg karpervissers die net beginnen en er alleen ff van proeven om te kijken of ze het leuk vinden. kijken een beetje rond op internet. zien dat het erg gewadeerd word bla bla bla kopen gelijk zo'n duur ding merken ze dat ze het niet leuk vinden.![]()
greetz
Dan slaap je zeker in een kartonnen doos?
Als je er geen kan kopen, kun je er op zijn minst een maken!@
Een stk schuimrubber voldoende dik in een vuilniszal en goed dichttapen deden wij al meer dan tien jaar geleden, toen werd er nieteens gesproken over een onthaakmat, dit was toen geneens een begrip.
gr, Ed
Robert Campbell schreef:Lorenzo, vraag om een 2de handse mat bij het rubriek "vraag"
Wedden dat je een goedkope op de kop kan tikken![]()
Vriendelijke groet,
Robert