vissen op de oude maas te barendrecht
-
- Contacteer:
ik zal het gelijk maar even zeggen,ik hoef natuurlijk geen stekken te hooren,die zoek ik zelf wel,mijn vraag is,hoe je het best kan vissen daar:is het misschien in de vaargul of toch beter aan het kantje,dan wel een meter of 10 er buiten.Wie heeft er ervaring?Miscchien een paar tips,ben van plan dit jaar de grotere wateren te bevissen,zoals deze rivier,vandaar!alvast bedankt!Danny
- marijn ham
Danny,
zoals je zelf al hebt gezegd in een ander bericht tegenover een ander... "Zoekt en gij zult vinden"...
zoals je zelf al hebt gezegd in een ander bericht tegenover een ander... "Zoekt en gij zult vinden"...
-
Precies Marijn!
Gewoon zelf gaan zoeken, rivier is grootzat allicht kan je wat vinden!
Hier schiet je m.i. niet veel mee op!
Visze
Frank
Gewoon zelf gaan zoeken, rivier is grootzat allicht kan je wat vinden!
Hier schiet je m.i. niet veel mee op!
Visze
Frank
- marijn ham
Denk het ook niet!
Op dit soort wateren is het gewoon zoeken naar de jusite methode en stekken!
Bodem peilen en op zoek gaan plateaus, kuilen, mosselbanken, enz... hetzelfde als op een ander water, niets meer, niets minder.
Als je echt wil investeren in zo'n water dan gaat dat veel tijd kosten, maar zal de voldoening des te groter zijn!
Op dit soort wateren is het gewoon zoeken naar de jusite methode en stekken!
Bodem peilen en op zoek gaan plateaus, kuilen, mosselbanken, enz... hetzelfde als op een ander water, niets meer, niets minder.
Als je echt wil investeren in zo'n water dan gaat dat veel tijd kosten, maar zal de voldoening des te groter zijn!
-
- Contacteer:
oke duidelijk,en het is ook zo,maar had ik zoiezo wel gaan zoeken alleen wist ik niet precies wat ik moest zoeken op zo'n rivier,maar nu dus wel,bedankt marijn.