jan,
al had je gelijk, en waren alle bestuursleden voorzien van enig vooroordeelschap betreffende de wetenschap dat het zo vreselijk grote gros aan veranderingen op het gebied van karpervissen, een zo een groot gedeelte verantwoordelijk is voor het bedreigen van het eigen voorbestaan ervan...
Al hadden alle bestuursleden van mijn part een ongegrond vooroordeel t.o.v. BTW's etc... Al hadden ze gevoelsmatig niet eens een objectieve kijk erop... Waarom zouden ze eigenlijk, daar het zoals je zelf al zegt, het percentage misschien-wel-goede BTW's wel erg marginaal blijkt te zijn, waar je geen KSN onderzoek voor nodig hebt dit te hoeven staven.
Al zijn ze allen fanatiek tegenstander van BTW's, of dit zo is? tsja..
Al heb je helemaal gelijk jan....
Het siert deze mensen juist daarom dat ze OBJECTIVITEIT hoog in het vaandel hebben gehouden. Was een van de eerste stelregels. Zoals je al weet, en hier ook al eens aangehaald is, zal enig uitslag dan ook niet bezien moeten worden als standpunt van de KSN.
Nee, een uitslag slechts van een onderzoek gedaan met bloed zweet en tranen, meestens om juist diezelfde objectiviteit te kunnen waarborgen.
Ookal wist men zelfs hier en daar dat men bedonderd werd. Ook daar heb je geen gedegen onderzoek voor nodig.
Knap vind ik echter wel, beste Jan, dat jij zo ongeveer de uitslag al denkt te kunnen invullen. Hebben veel mensen bijna twee jaar op zitten ploeteren. Hadden ze jou niet beter gelijk kunnen informeren? Of oog jij niet een lichtelijk beetje bevooroordeeld? ;o)
Wat ik over BTW's alhier heb geschreven is voldoende geweest, heb nog niets nieuws toe te brengen. Kvind het nog steeds prima vergelijkbaar als legale hoerenkast.
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... highlight=
Maar goed, dat mag ik niet meer zeggen. Dat op persoonlijke titel-gedoe dringt hier toch niet geweldig hard door geloof ik. ;o)
Klaas:
Op je vraag wat dan te doen?
De klant vangt geen vis meer, vanwege dressuur ofzo?
Populatie verversen / vervangen is een simpele methode.
Is dat niet die forellenput-truuk?
Morgen komt der een cluppie van 30 man, personeelsuitje.... ow dan moeten we ffe voor zoveel vis uitzetten...
Zorg dragen voor een bekende topper is er ook een.
Agresiever reclame voor maken.
Nog verder opblazen van het gemak.
Goedkopere intree?
Allen gaan echter wel in strijd met het beheer wat hij eerst in orde bleek te hebben.
Veel lijkt mij steeds echter maar weer een vraag instant te houden.
Met de vraag de handel.
Maar ja, what's new?
Storender, veel storender echter vind ik steeds maar weer met je neus op de feiten gedrukt te moeten worden, dat juist die mensen welke, door opgelegde objectiviteit (je staat nu eenmaal voor de KSN) eigenlijk steeds maar weer trachten neutraal te antwoorden, en dit keurig doen eigenlijk, voor bevooroordeeld, of wat dan ook, aangevallen te moeten zien worden. Of ze zijn arrogant... of elitair... Ze moesten maar zwijgen war?
groeten ed
ps: Huppel ik nu mee in het polonaise-achtige treintje van klaas, uiteraart mark, aart en hoppa edwin ook? ;o)