Heren,
Ik ben al een jaar of 6-7 de tevreden eigenaar van een tweetal Sportex New Specimen 12' 2,75 lbs (die met de dunne, gelakte blank) stokken. Deze stokken zijn helaas echter een beetje aan het verslijten: de ogen en de handgrepen zijn echt op hun eind. De blank is echter nog prima (afgezien van wat lak schade).
Ik vraag me af wat de kosten zijn om deze hengels weer op te knappen. Dus wat kost het om de ogen en handgrepen te vervangen en eventueel een lak beurt?
En mocht dit te betalen zijn, heeft er iemand dan een 3e hengel van hetzelfde type te koop?
Groetjes,
Martijn
Opknappen van hengels + eventueel een 3e hengel gezocht
- Mark Noorman
Martijn,
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn blanks laten renoveren bij Co Sielhorst. Nieuwe ogen, handgrepen en reelhouder kostte me 200 gulden per stok. Opnieuw lakken raadde hij af, eens per jaar in de autowas is voldoende. Qua kwaliteit en inbreng van jezelf op het eindresultaat kan ik Co absoluut aanbevelen.
Groeten,
Mark
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn blanks laten renoveren bij Co Sielhorst. Nieuwe ogen, handgrepen en reelhouder kostte me 200 gulden per stok. Opnieuw lakken raadde hij af, eens per jaar in de autowas is voldoende. Qua kwaliteit en inbreng van jezelf op het eindresultaat kan ik Co absoluut aanbevelen.
Groeten,
Mark