Steef,
Goed bezig jong,
het net niet uit het water halen en de vis in het water onthaken is nog beter..
Haal ik 'm toch op de kant dan kijk en voel ik eerst ook wel ff of zijn vinnetjes langs zijn lichaam liggen,
zou zo slordig staan,
een visje met gebroken vinnetjes op de BBQ...
Trouwens ook de enige reden om hem op de kant te halen die BBQ en wellicht ook de enige reden dat ik er de laatste jaren geen fotootjes meer van maak.
Gewoon niet meer op de kant leggen dus.
Sportieve groeten Henk
Hoe te handelen als de karper in je landingsnet zit?
-
Henk, meteen laten zwemmen dus
Kan er niks mis gaan.
Of nog handiger: gewoon NIET gaan vissen
Of je hengels inleggen op de steunen, maar niks aan de rig doen. Dan heb je wel de sfeer geproefd, maar niks fouts gedaan
Owhja, kijk je wel uit voor de plantjes
Groet Frankkkkk

Kan er niks mis gaan.
Of nog handiger: gewoon NIET gaan vissen

Of je hengels inleggen op de steunen, maar niks aan de rig doen. Dan heb je wel de sfeer geproefd, maar niks fouts gedaan

Owhja, kijk je wel uit voor de plantjes

Groet Frankkkkk

- Henk ter Maat
Jawel,
Frank,
Vissen is soms net muziek, helemaal wanneer er bij het "tekstdichten" nagedacht gaat worden............
Sportieve groeten Henk
Frank,
Vissen is soms net muziek, helemaal wanneer er bij het "tekstdichten" nagedacht gaat worden............

Sportieve groeten Henk
- luuk schenkelaars
Ik heb dus een keer meegemaakt dat mijn net uitscheurde bij een vis van 14 kg(+ nog wat wier)
Ik d8 dat het een kleintje was. vrij hoge kade, dus hop, uit het water. Ik hoorde het scheuren. Ik dacht dus dat de vis weer in het water gleed, maar gelukkig lag alleen zijn kop eruit en kon ik deze ondersteunen en op de mat leggen
Verder was alles goed afgelopen gelukkig!!
Groeten,
Luuk
Ik d8 dat het een kleintje was. vrij hoge kade, dus hop, uit het water. Ik hoorde het scheuren. Ik dacht dus dat de vis weer in het water gleed, maar gelukkig lag alleen zijn kop eruit en kon ik deze ondersteunen en op de mat leggen
Verder was alles goed afgelopen gelukkig!!
Groeten,
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper