Opvallend haakaas... voordelen en nadelen...

jurgen munten

05-12-2003 09:07

Robert,
Dus een beetje zoals die witvissers, die WD40 (autosmeermiddel) over de maden doen en zodoende een verticaal oliespoor (wat zich natuurlijk ook horizontaal trekt) creëren. Alleen een beetje veiliger lijkt me zo :smile: Ik ken dit wel in de zin dat ik de method booster van Nash, die ook sterk oliehoudend is, door mijn grondvoer meng,

Kevin,
Ik denk dat die booster daarvoor niet echt geschikt zijn, ze zijn namelijk te dik, kunnen dus niet in-dringen. Bovendien denk ik sowieso niet dat die plastic dingen geen vloeistof opnemen (doet een autoband toch ook niet?). Wat je ruikt na het soaken is het dunne laagje wat zich aan de buitenkant hecht. Maar dit wast er heel snel weer af in het water. Vandaar dat er dikwijls een hoopje echt voer aan wordt toegevoegd.

Groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
kevin diederen

05-12-2003 15:29

Jurgen,

Gewoon wat gaatjes in de nepmais prikken. De mais die ik heb is hol en er zal dus wel een klein beetje flavour achterblijven... En anders gewoon met een gewone fluo pop-up vissen zoals ik afgelopen jaar veel heb gedaan. Vooral de 10 mm fluo pop-ups van Nash in de smaak B2 deden het goed...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
jurgen munten

05-12-2003 15:49

Kevin,
Dat zal misschien een beetje helpen, maar in welke zin is die mais hol? Als ie hol is kun je er beter een stukje kurk ofzo indoen dat je vooraf gesoakt hebt.

Leuk onderschrift trouwens (heb je nog niet zolang he?). Hoe kom je daaraan, zelf verzonnen?

groeten,
karperlimbo
kevin diederen

05-12-2003 15:59

Jurgen,

die mais is van binnen gewoon leeg (op lucht na)... maar ik ga gewoon eens zelf mijn single's maken... Gewoon wat pop-upmix en heel veel flavour.

Dat onderschrift heb ik inderdaad zelf verzonnen...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen