Dames, heren
Zie
http://www.karperstudiegroep.nl/De_Karp ... index.html
Onde de button Web@artikelen
MVG
Klaas
Web@rtikelen: Nachtvissen zonder problemen door Marco Kraal
-
Was dat maar waar Ronnie. En als bovendien iedereen zich aan de regels zou houden waren dit soort stukjes helemaal niet meer nodig.
Helaas is eerder het tegendeel waar...
Helaas is eerder het tegendeel waar...
-
ik vraag me af of alle mensen van de ksn het bestuur etc. ook wel eens boetes hebben gehad voor nachtvissen en 3e hengel etc.
kan ik me nauwlijks voorstellen dat jullie zo braaf zijn
kan ik me nauwlijks voorstellen dat jullie zo braaf zijn

- ferenc van de vorstenbosc
- Contacteer:
Dat zijn ze ook niet
Ik heb verhalen gehoord

Ik heb verhalen gehoord

-
Dat waren er vier (hengels) Ronnie.
Maar samen met mijn vriendin 2 vergunningen, dus volkomen legaal om dan met 4 hengels te vissen.
Maar samen met mijn vriendin 2 vergunningen, dus volkomen legaal om dan met 4 hengels te vissen.
-
Chris, eerlijk gezegd heb ik nog nooit een boete gehad voor nachtvissen of 3 hengels.
Ik heb al aan enkele BOA's en politieagenten gevraagd een PV op te maken m.b.t. de door mij gebruikte bivvy om zodoende een proefproces hierover te kunnen voeren. Maar om de een of andere reden willen zij dat niet doen.
Vroeger, toen nachtvissen nog nergens was toegestaan heb ik diverse keren bij HSV besturen op het matje moeten komen om uit te komen leggen waarom ik toch 's nachts aan het vissen was terwijl dat niet toegestaan was in die tijd. Heeft me diverse avonden gekost, maar nooit een boete daarvoor gekregen. Dankzij de NVVS en de inzet van diverse voormalige KSN comité leden is het nachtvissen later (met alle if's en of's) toch toegestaan.
Overigens ben ik niet roomser als de paus hoor, maar probeer mij wel in de meeste gevallen aan de regels te houden.
Ik heb al aan enkele BOA's en politieagenten gevraagd een PV op te maken m.b.t. de door mij gebruikte bivvy om zodoende een proefproces hierover te kunnen voeren. Maar om de een of andere reden willen zij dat niet doen.
Vroeger, toen nachtvissen nog nergens was toegestaan heb ik diverse keren bij HSV besturen op het matje moeten komen om uit te komen leggen waarom ik toch 's nachts aan het vissen was terwijl dat niet toegestaan was in die tijd. Heeft me diverse avonden gekost, maar nooit een boete daarvoor gekregen. Dankzij de NVVS en de inzet van diverse voormalige KSN comité leden is het nachtvissen later (met alle if's en of's) toch toegestaan.
Overigens ben ik niet roomser als de paus hoor, maar probeer mij wel in de meeste gevallen aan de regels te houden.