Is er iemand die iets zinnigs over dit topic kan zeggen ? Valt er nog te vissen ? Ik wil begin november een weekje hier naar toe gaan in de buurt van Saint-Cirq-Lapopie met een maatje. Als er iemand andere info heeft of er wel es geweest is, please enlighten me
Paul
Waterstand lot begin november
-
Paul,
Geneer je niet. alleen als je logisch nadenkt?
Nu zou je kunnen vissen. Morgen valt er een gigant van een regenbui, kan je niet vissen.
MVG
Klaas
Geneer je niet. alleen als je logisch nadenkt?
Nu zou je kunnen vissen. Morgen valt er een gigant van een regenbui, kan je niet vissen.
MVG
Klaas
paul er is goed te vissen daar er staat nog genoeg water en ik hoor dat de vangste niet verkeerd zijn
- Arno Spruit
Paul,
Mocht het (te) hard stromen dan is het te overwegen om het kleine stukje door te rijden naar Lac du Salagou. Je mag daar dit jaar voor het eerst ook in november en december nachtvissen. Je zit er nu nagenoeg alleen te vissen. Mocht je info willen dan mail je maar.
Mocht het (te) hard stromen dan is het te overwegen om het kleine stukje door te rijden naar Lac du Salagou. Je mag daar dit jaar voor het eerst ook in november en december nachtvissen. Je zit er nu nagenoeg alleen te vissen. Mocht je info willen dan mail je maar.