Challenge boilies
-
wie vist er met Challenge? Wil het graag proberen maar wil weten of ze de prijs waard zijn , hoor goede dingen erover maar ik hoor wel vaker spook verhalen. Wat is het koud trouwens , einde?
Hoi Ger,
Ik heb de laatste tijd een aantal maal met deze bollie gevist.
En ik heb er goed mee gevangen.
Of ze de prijs waard zijn dat moet je zelf maar bepalen, maar ik zou er geen voerplek me maken.
Ik heb gevist met de snatch bollies en pellets.
Groet Erik
Ik heb de laatste tijd een aantal maal met deze bollie gevist.
En ik heb er goed mee gevangen.
Of ze de prijs waard zijn dat moet je zelf maar bepalen, maar ik zou er geen voerplek me maken.
Ik heb gevist met de snatch bollies en pellets.
Groet Erik
-
- Contacteer:
goeie boillies vooral de snatch en de jaffa 

-
Heren,
Ik heb de challenge boilies ook gebruikt, ik heb hier goed mee gevangen, alleen de vangesten met Jaffa waren bagger. Ik denk dat dit ook afhankelijk is van het water. In het voorjaar heb ik een aantal dagen op een bepaald water heel goed gevangen op deze boilies. Nu afgelopen september, was het slecht gesteld met de vangesten op deze boilie.
Je moet voor jezelf uitmaken of het je waard is om zelf met deze boilies te gaan vissen.
M.v.g.
Bjorn
Ik heb de challenge boilies ook gebruikt, ik heb hier goed mee gevangen, alleen de vangesten met Jaffa waren bagger. Ik denk dat dit ook afhankelijk is van het water. In het voorjaar heb ik een aantal dagen op een bepaald water heel goed gevangen op deze boilies. Nu afgelopen september, was het slecht gesteld met de vangesten op deze boilie.
Je moet voor jezelf uitmaken of het je waard is om zelf met deze boilies te gaan vissen.
M.v.g.
Bjorn
-
- Contacteer:
ze zijn goed alleen donders duur
-
Pim,
zegt dat iets over jou of over de boilie?
De meest goedkope boilie zal op een natuurlijke aasplek meer vis opleveren dan de meest dure boilie op de kant.
Verschil in kwaliteit is VAAK terug te vinden in de prijs. Hoe goedkoper de boilie hoe goedkoper de gebruikte ingredienten. Vaak ook des te meer water in de boilie wordt gelaten (gewicht hoog houden) hoe hoger de concentratie conserveringsmiddelen (kan op langere voercampagnes weer tegen je werken).
Challenge is (net als vele andere) een goede boilie en op de juiste plek in de juiste hoeveelheid een goede vanger, ook op langere termijn. Of je de prijs ervoor over hebt kan je alleen zelf bepalen.
suc6
edwin
zegt dat iets over jou of over de boilie?
De meest goedkope boilie zal op een natuurlijke aasplek meer vis opleveren dan de meest dure boilie op de kant.
Verschil in kwaliteit is VAAK terug te vinden in de prijs. Hoe goedkoper de boilie hoe goedkoper de gebruikte ingredienten. Vaak ook des te meer water in de boilie wordt gelaten (gewicht hoog houden) hoe hoger de concentratie conserveringsmiddelen (kan op langere voercampagnes weer tegen je werken).
Challenge is (net als vele andere) een goede boilie en op de juiste plek in de juiste hoeveelheid een goede vanger, ook op langere termijn. Of je de prijs ervoor over hebt kan je alleen zelf bepalen.
suc6
edwin
-
- Contacteer:
ja precies het hangt ook af van de visser zelf he
ik zelf vin de jaaffa goed en de snatch ook prima

- bart van bezouw
- Contacteer:
vissen jullie alleen met koopballen (readymades) of draaien jullie ook zelf??
Greetz Bart
Greetz Bart
-
- Contacteer:
nee ik niet heb mn ijgen mixen en challenge baits en ucp mixen 

- bart van bezouw
- Contacteer:
ow so ik maak uitsluitend namelijk zelf in elkaar geflanste boilies van een totaal eigen mix
Greetz Bart

Greetz Bart