Hallo daar allemaal...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

10-09-2012 18:16

Heey hallo allemaal,

Ik ben Michel 34 jaar en kom uit Leeuwarden.. Getrouwd en papa van 2 kids (Damian en Lieke) de zoon is 10jaar en de dochter bijna 3...
Ik ben zelfstandig timmerman en naast vissen heb ik nog "onze koi's "als prachtige hobby.

Ik ben zelf al jaren visser, te weten dak al vanaf mijn 8e vrij actief ben met vissen.... en sinds mijn 11e/12e actief geworden met het karpervissen...
De hobby heeft een kleine 5 jaar stil gestaan door tijd gebrek en sinds een goeie 5 maand weer opgepikt...

Als ik zo naar de hedendaagse technieken kijk en dat wat er allemaal te koop is, dan hoor ik waarschijnlijk in het rijtje "old-skool" thuis :lol: gewoon met mais en een pennetje (heerlijk)

Gezien ik mij wat aan het verdiepen ben in het moderne karpervissen kom ik eigenlijks non-stop op verwijzingen van dit forum en eerlijk is eerlijk: wat hebben jullie een mooie bult aan info vergaard...dus daarvoor mijn complimenten...

Nou bij deze een korte voorstelling van wie ik ben, wanner het mij eens lukt zal ik ook eens wat postjes maken omtrendt vangsten en andere zaken, maar voorlopig heb ik al in de gaten dat er voor mij nog een hoop (bij) te leren valt...

Zijn er vragen: Shoot !!! en ik zal ze zo snel ik kan beantwoorden, maar ik verwacht hier naar alle waarschijnlijkheid meer vragen te gaan posten dan dat ik behoef te beantwoorden.. :D

Hartelijk groeten uit Leeuwarden:

Michel Paassen
Vissende vader, die koi's houdt
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

10-09-2012 19:26

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-09-2012 20:48

Welkom Michel.

We hebben een penvisforum, dus daar kun je ook nog wat opsteken. :D Modern penvissen. :)

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

11-09-2012 10:47

Welkom,

Vergis je niet in je eigen kennis, of die van anderen, je zult nog verbaasd staan over hoeveel mensen jij nog zal kunnen helpen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

12-09-2012 19:15

Dank jullie voor de verwelkoming :D ...

Gezien dat hier meerdere mensen uit Leeuwarden zijn aangesloten, hoop ik dat iemand mij wat kan vertellen omtrendt het kaper bestand op de "wielerbaan"... Ik zit hier regelematig en heb reeds drie maal een run gehad... alle drie keer mislukt, 2x lijnbreuk en 1x los gekomen...

Natuurlijk heb ik hier de groene ster en kleine wielen ( bijna in de achtertuin liggen) maar hier zit ik niet zo graag... ruig en groot water waar voederplekkies niet zo makkelijk aan te leggen zijn...

Ik weet bv dat Martijn Nederpel (khoop dat je mee leest) hier ook uit Lwd vandaan komt, hij is een collega van mijn neefs vrouw...en uiteraard ook de andere forum gebruikers : wie heeft wat info voor mij, want helaas hebben de afgelopen 2 winters bijna alle mooie parkvijvers tot zwijgen gebracht. Laat staanhet water hier in camminghaburen... Alles groeit dicht, letterlijk dicht en er zijn haast geen karpers te bespeuren..

Alvast dank allemaal
Vissende vader, die koi's houdt
Roy Koen
Berichten: 312
Lid geworden op: 28-01-2006 23:10
Locatie: Schiedam
Contacteer:

20-10-2012 20:30

Welkom Michel
Alle in's en out's van HSV Schiedam? https://twitter.com/hsvschiedam
-------------------------
http://hengelsport-schiedam.nl/
Plaats reactie