Ik ben Michel 34 jaar en kom uit Leeuwarden.. Getrouwd en papa van 2 kids (Damian en Lieke) de zoon is 10jaar en de dochter bijna 3...
Ik ben zelfstandig timmerman en naast vissen heb ik nog "onze koi's "als prachtige hobby.
Ik ben zelf al jaren visser, te weten dak al vanaf mijn 8e vrij actief ben met vissen.... en sinds mijn 11e/12e actief geworden met het karpervissen...
De hobby heeft een kleine 5 jaar stil gestaan door tijd gebrek en sinds een goeie 5 maand weer opgepikt...
Als ik zo naar de hedendaagse technieken kijk en dat wat er allemaal te koop is, dan hoor ik waarschijnlijk in het rijtje "old-skool" thuis

Gezien ik mij wat aan het verdiepen ben in het moderne karpervissen kom ik eigenlijks non-stop op verwijzingen van dit forum en eerlijk is eerlijk: wat hebben jullie een mooie bult aan info vergaard...dus daarvoor mijn complimenten...
Nou bij deze een korte voorstelling van wie ik ben, wanner het mij eens lukt zal ik ook eens wat postjes maken omtrendt vangsten en andere zaken, maar voorlopig heb ik al in de gaten dat er voor mij nog een hoop (bij) te leren valt...
Zijn er vragen: Shoot !!! en ik zal ze zo snel ik kan beantwoorden, maar ik verwacht hier naar alle waarschijnlijkheid meer vragen te gaan posten dan dat ik behoef te beantwoorden..

Hartelijk groeten uit Leeuwarden:
Michel Paassen