m,n maatje janieck en ik hebben vandaag weer even een ochtend en een middagje gezeten
ik zelf (jesmer) heb er 2 weten te vangen helaas mijn maatje niks
hier volgen ze:

en 1 verspeeld
 en 1 verspeeld 

John vd Bongarth schreef:Nieuw Water , Nieuwe Vis!!!

Jeroen Neef schreef:In Nederland zitten tegenwoordig ook hele zware vissen, maar in verhouding met Frankrijk is dit allemaal nog niks natuurlijk. Betaalwater zeker? Zou ik wel doen, lekker man eten aan het water, lekker douchen, alles bekend, veel dikke vis herkomst onbekend.

een dikke vette blank wel lekker gezeten tent opgeruimt boot in de tas en dan net voor het binnendraaien van mijn hengels  piepppppppppppppppppppppp  elke vis moet uit de boot gedrilt worden .heb ik weer dan maar takelen en het lukte ook nog 23 pond knollen schub was mijn deel gr harald
 een dikke vette blank wel lekker gezeten tent opgeruimt boot in de tas en dan net voor het binnendraaien van mijn hengels  piepppppppppppppppppppppp  elke vis moet uit de boot gedrilt worden .heb ik weer dan maar takelen en het lukte ook nog 23 pond knollen schub was mijn deel gr haraldmark van de laar schreef:Zit jij op zeiken?

). Hier gooide ik nog een blik mais bij. de emmer was nu voor 3/4 vol. Nu kneep ik de olie uit een blikje tonijn, en een blikje ansjovis, en als finishing touch een scheutje salminol, en een lading kerrie poeder.
). Hier gooide ik nog een blik mais bij. de emmer was nu voor 3/4 vol. Nu kneep ik de olie uit een blikje tonijn, en een blikje ansjovis, en als finishing touch een scheutje salminol, en een lading kerrie poeder.