(N).E.T.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

06-08-2006 23:16

Bitte Jah.....

Gezien mijn spontaan aangebroken hernieuwde penlust (het is niet wat jullie denken, serieus....) heb ik een lekker (..) netje nodig.

Het net wat ik nu gebruik is goed, maar om daar nu mee door de bush-bush te struinen, liever niet... Daarom heb ik eens rondgekeken, en nu lijken de 20pleuro netjes van spro/x2/ultimate me voor dit werk wel goed genoeg.

Mijn eisen; Het liefst een telescopische/inkortbare steel (korter in transport, toch lekker scheppen) makkelijk inklapbaar/inschuifbaar, is het makkelijk mee te nemen. En voldoende groot om ook een redelijk grote karper nog te kunnen landen.

De duurdere netten vallen af; het is niet nodig, zo vaak gebruik ik het niet, de kwaliteit van de inschuifbare fox-netten is nu ook niet spectaculair goed, en ik laat hem waarschijnlijk toch al binnen een jaar weer ergens liggen.... (mogen jullie komen zoeken voor een gratis net, verwacht zo rond de pasen....haha)

Hebben jullie nog advies/tips/ervaringen voor me?? (alles uit de zoekfunctie ken ik al, dank)

Ik ben benieuwd... :wink:
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Gerben Groot
Berichten: 36
Lid geworden op: 02-07-2006 17:49
Locatie: Zeist
Contacteer:

07-08-2006 08:10

Mijn net van Spro is goed hij is goed te verschuiven en heb er al regelmatig grote karpers er gemakkelijk weten uit te halen..
En als je hem helemaal inklapt is het een klein dingetje dus hij is zeer gemakkelijk mee te nemen.

Grtn Gerben
Als je me echt kent dan weet je dat ik met de pen weg ben!
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

07-08-2006 09:01

ik heb een ultimate net van 18 euro nogwat en die voldoet best voor het pennen
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

07-08-2006 14:33

En kijk eens rond voor die telescopische, zeskantige alu steeltjes. Na het misbruiken van al mijn tweede steeltje ben ik toch weer voor die simpele aluminium dingen gegaan. Die van (de steel he) is 75 cm als ik hem ingeschoven heb. En ik kan je zeggen dat dat veel makkelijker is met vervoer. Verder zit er daar dan soms een klein netje van Spro met armen van 80 cm of een net van F4E met armen van 105 cm op (als ik meer ruimte heb).
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

10-08-2006 15:19

Danke Schön fur die bloeme... antwoorden.. 8)

Ik zal idd eens op zoek gaan. ik heb laatst een net gezien, alu zeskantige inschuifbare steel + klapnetje. Moet toch zowat ideaal zijn als ik dit zo hoor.

Ik laat weten wat het is geworden... :wink:
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Plaats reactie