Voor de eerste dagen, koel houden dus,
Indiase wokmix van de AH incl. saus (bak 400gram), rivierkreeftjes (bakje 125gr. AH) en daarbij gele rijst (kant en klaar, enkel opwarmen in de zakjes van Uncle Benz, oranje zakjes). Enkel een gasbrander en een wok nodig, echt overheerlijk en veel gezonder dan de alledaagse struikmaaltijd.
Voor na 2 a 3 dagen, als je geen gaskoelbox meehebt, laat de slager dan vlees inblikken, de meeste keurslagers doen dit. Ook weer rijst of wat aardappels mee en wat blikgroenten. Nog steeds vele malen beter dan die struikshit
Wil je het volhouden aan de waterkant, zeker tijdens een vermoeiende lange sessie, dan zal je goed moeten eten en de vitamines binnen moeten krijgen. Ik knikker alles gewoon in de wok op de coleman, werkt perfect, 1 pan voor al het werk en scheelt beduidend in het afwassen. Want we zijn wel op vakantie in France, of niet

. Heb ik Frankrijk al enkele karpervissers laten meegenieten van mijn wokkunsten (ahum), en de eerste moet nog komen klagen..., maar na een paar dagen op struik, water en brood, tja, dan vinden ze natuurlijk alles lekker!