Verkiezingen 2010. Wat gaan we stemmen?

Plaats reactie

Wat gaan we stemmen

Peiling eindigde op 17-06-2010 19:44

VVD
16
19%
PVDA
8
9%
PVV
44
51%
CDA
2
2%
SP
7
8%
Groen links
1
1%
D66
1
1%
Partij voor de dieren
3
3%
Anders
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 86
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-06-2010 15:10

:lol: :lol: Hij is leuk Tja!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 15:23

K. van den Herik schreef:Mourad,

Asl je iets niet begrijpt van iemand moet je hem niet gelijk als dom uitschelden. Je bevestigd al direkt weer alle vooroordelen


En welke vooroordelen zijn dit dan, Klaas? Om mijzelf nader toe te lichten, ik vind de uitspraken van Geert Wilders (wat betreft immigratie, waar zijn hele campagne zowat om draait) dom. Dus de mensen die daarin geloven vind ik ook dom. Dit is mijn recht, vrijheid van meningsuiting heet dat. (Erg he, als vrijheid van meningsuiting niet in je voordeel is? :lol: )

Verder stelde ik je ook een aantal vragen, Klaas (namelijk op pagina 3 bijna bij het einde) waar ik tot dusver nog geen antwoord op heb gehad. Daarbovenop vind ik het typisch dat je, van alles wat ik heb gezegd, maar 1 zin uitkiest en daar alleen op reageert. Hoe zit het met de rest?

Ik zal me nu ook even focussen op 1 zin van jou dan:

K. van den Herik schreef:Overtuig me met feiten maar niet met dom geblaat en veroordelen.


Niemand probeert je te overtuigen, je hebt je antwoord toch al klaar. Maar als jij de meningen van ander "dom geblaat" vindt, zegt het meer over jou dan over een ander.

Zo, heb net even gestemd :lol:
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2010 15:31

K. van den Herik schreef:vraag eens een bouwvergunning voor een kerk in marokko of Iran.

Denk je dat die er niet zijn? Neem de joodse gemeenschap in marokko, die zijn er al heel lang, en de meeste zijn elite. Welvarende mensen met veel macht in marokko (ja zelfs daar!)

Anyway dit topic gaat niet over het geloof (dan word het een erg lang topic), het gaat over op wie we stemmen, mijn idee is dat het geen fuk uitmaakt op wie ik stem, want er zal weinig veranderen. Nederland zal langzaam wegvloeien door de globalisering en het 1 europa. De politiek focust zich op europese zaken, en niet de nederlandse zaken. Vind ik...


En die geert, als die niet dom was, had ie ook geen beveiliging nodig. Valt me op aan geert dat ie veel roept veel dingen die mis zijn in dit land, maar hij roept er nooit de oplossing bij.

@ michel tja, hoofddoek las ik een pagina terug, dat wilders daar over praat, bevestigt gelijk dat hij nooit een koran heeft gelezen. Als je wil weten waarom, lees de koran!
Laatst gewijzigd door Patrick Visser op 09-06-2010 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
geel he
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-06-2010 15:32

Mourad Aviara schreef: Hoe zit het met de rest?


dit zinnetje denk ik steeds als ik wilders hoor praten :lol:

dat zinnetje dacht ik zelfs al 3 jaar geleden als ik wilders hoorde praten en nu nog steeds..... :-?

jammer, gemiste kans wat mij betreft..

PS, ik ga niet stemmen, heb afgesproken om de karpers te voeren straks en dat is veeeeeeel belangrijker :D

en ja, ik blijf me er mee bemoeien al stem ik niet, ook dat is mijn recht lol

(daar betaal ik belasting voor...)

8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

09-06-2010 15:36

Zijn er zat hoor, ben je er weleens geweest dan Klaas? Of van horen zeggen van anderen die het ook van horen zeggen hebben?

http://www.reformatorischdagblad.nl/cml ... n_1_348607
Artikel 220 van het Marokkaans Wetboek: elke poging om te voorkomen dat een of meer personen bij de uitoefening van hun godsdienstige overtuiging of het bijwonen van religieuze diensten is onwettig en kan gestraft worden met een gevangenisstraf van 3 tot 6 maanden en een boete tussen 16 en 79 dollar.
Iedreen gelijk. Geweldig.

Hoewel..
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=84469
De kapel in de Italiaanse ambassade is het enige katholieke kerkgebouw in Afghanistan.


Of heb je misschien zelf zo'n bouwvergunning aangevraagd Klaas? Dat je uit ervaring praat? Toevallig heeft mijn hele familie van pa 's zijde in het midden oosten gewerkt. Een aantal ooms en tantes hebben er gewoond. Leuk hoor...

En ga je Nederland nu vergelijken met derde wereld landen? En ik maar denken dat Nederland moderner is?


Slaat als een kut op een gebakje.

En om werkelijk vrienden te maken:http://nos.nl/artikel/160792-twee-gewonden-door-bermbom-uruzgan.html


rest my case
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2010 15:40

Wel eens in afghanistan of marokko geweest klaas? Of libanon?
geel he
K. van den Herik

09-06-2010 15:41

En die geert, als die niet dom was, had ie ook geen beveiliging nodig.
Volgens mij is hij de enige nederlander die bedreigt wordt door een stel randdebieln omdat hij zijn mening verkondigd.

Na 1945 viel die "eer" maar aan weinigen te beurt. Pim was 1 van de weinige. Samen met Theo de boel niet overleeft
K. van den Herik

09-06-2010 15:41

Nee, en evenals Turkeije ook geen plannen om nmaar toe te gaan
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 15:47

En toch, Klaas, zijn er genoeg kerken te vinden in Marokko. Niet zoveel kerken daar als moskeeen hier, maar nou komt het: Even nadenken. In Marokko zijn er relatief gezien veeel en veeel en veel minder christenen dan moslims hier in Nederland. Waarom zou je daar meer kerken plaatsen dan nodig is? Multiculturele samenleving, was het toch?

En dat je ooms en tantes daar wonen of hebben gewoond, of hebben gewerkt, beantwoordt niet mijn vraag. Heb jij zelf een bouwvergunning aangevraagd? Een ruwe schatting, maar ik denk van niet. Van horen zeggen dus. Van de mensen die het ook van horen zeggen hebben, gok ik? Betrouwbaar, zeg.

Verder vind ik het ook weer typisch dat je een link plaatst naar een nieuwsartikel over 2 bermbommen in uruzgan. :lol: Zegt heel wat over je denkwijze :lol:

En je hebt het zelf over feiten, nou Klaas ik zal je iets zeggen. Links naar sites of quotes plaatsen in je reacties om je verhaal geloofwaardiger te maken, maken het nog geen feiten. :wink: Lang leve Google.

Ik heb allang mijn "case" "gerest". 8)
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2010 15:53

Klaas,
Tis ook spijtig dat die paar randdebielen de enige zijn die zijn woorden serieus nemen, en buiten dat, hij is toch ni bang voor een paar straatschoffies...
Zo laat je wel weer zien wie de baas is in dit land he..zo iemand moet het land dan verdedigen haha.
Net als de bekerfinale toch, bang voor relletjes, geen publiek,maar wel mensen sturen naar uruzgan...maar in eigen land angsthaasje spelen. Dit land heeft weer 4jaar geen leider..jammer.
geel he
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2010 15:54

K. van den Herik schreef:Nee, en evenals Turkeije ook geen plannen om nmaar toe te gaan

Dan zou er een wereld voor je opengaan. :wink: Er is meer als nederland Klaas.
geel he
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 15:58

Weet je Patrick, daar gaat het niet eens om. Zijn keus wat hij doet en waar hij naartoe gaat. Maar om dan stellingen te plaatsen die men "versterkt" door middel van sites of quotes die men van internet heeft afgeplukt, is niets anders dan gebakken lucht. Voor iedere site of quote die hun verhaal versterkt, zijn er zeker 10 die het tegendeel zeggen. En wordt het een eindeloze discussie, een wel/niet verhaal.

Succes met stemmen mensen.
K. van den Herik

09-06-2010 16:00

kan ook als een gek zelf opnieuw alles typen. Vaak zijn geschiedenisverhalen gewoon echt gebeurt hoor, ook al staan ze in een schoolboekie.

Nee ik heb geen bouwvergunning aangevraagd. Ook niet nodig voor mij.

Tja, slecht nieuws mag je niet vermelden. Het zijn NL jongens en meisjes die in Afganistan proberen de boel vooruit te helpen. Helaas worden ze belaagd door een paar rare meneren. Meneren die geheel niet toevallig een heel te extreeme vorm van geloof aanhangen. TE en zo als alles met TE is dat niet zo heel leuk. Tevreden dan weer wel.

Flikker toch op met je betrouwbaar, je hebt het over mijn familie, projecteer niet jou familie op die van mij.

En Libanon had ik wel naar toe gewild Patrik, in 1982. Moest ik bijtekenen voor een jaar. Zo diep ging de liefde ook weer niet.

En ik denk het ook niet dat we met een Rutte een leider hebben. Mag ie trouwens landen met sharia in?
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 16:01

K. van den Herik schreef:Flikker toch op met je betrouwbaar, je hebt het over mijn familie, projecteer niet jou familie op die van mij.


Kan je niet lezen, Klaas? Mij hoor je niet zeggen dat je familie niet betrouwbaar is. :roll:

En dat je ooms en tantes daar wonen of hebben gewoond, of hebben gewerkt, beantwoordt niet mijn vraag. Heb jij zelf een bouwvergunning aangevraagd? Een ruwe schatting, maar ik denk van niet. Van horen zeggen dus. Van de mensen die het ook van horen zeggen hebben, gok ik? Betrouwbaar, zeg.


Maargoed, dit escaleert. Dit is mijn allerlaatste reactie in deze topic, heb hier geen zin meer in.

Gaat teveel offtopic.
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

09-06-2010 16:53

Ben benieuwd naar de opkomst het was wel erg rustig hoor,is ook weer zoiets je hoort altijd heel veel mensen roepen,die is kut dat is kut maar stemmen doen ze niet.

We wachten af.
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

09-06-2010 17:18

Ben wel benieuwd naar jouw stem Mourad..
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Gebruikersavatar
Mehmet Yildiz
Berichten: 209
Lid geworden op: 20-04-2010 21:28
Locatie: Grunn

09-06-2010 18:01

Ik stem pvda!

Ik vind wat o.a. wilders zegt zo scheef allemaal. Bedoel die man heeft heus wel leuke ideen hoor daar niet van maar komop hoofdoekjes belasting? Waarom mogen joden wel een keppeltje dragen en moslims geen hoofddoek? Waarom mogen er wel kerken worden gebouwd (waar er er tig van zijn) en geen moskeen?

En dat moslims en moskeen zoveel overlast geven is ook bullshit. Bij mij om de hoek staat een kerk en nou op zondag wil je hier niet zijn hoor! De hele wijk staat vol met auto's en niet alleen op de parkeer plaatsen ook gewoon op de stoep,gras etc. Tevens gaan die gasten in hordes door de wijk alsof ze alles zijn.

Ben absoluut tegen extremisme (en ik ben ook moslim) maar dan moet je ook globaal zijn en tegen elke vorm van extremisme optreden en niet alleen tegen moslims. En ja ik vind ook dat burgers voordat ze naar nederland komen netjes moeten inburgeren. Maar ga niet als een mongool roepen ja het land uitzetten blablabla

En ik wil de aanhangers van meneer wilders niet in een hoekje plaatsen maar komop denk even na! De meeste onzin die de beste man roept is gewoon niet uitvoerbaar! Denk je nou echt dat hij zomaar mensen t land uit kan zetten??

En tot slot, ik ben ook moslim, ben niet in nl geboren maar denk dat ik beter de taal spreek dan sommige nederlanders dat ik het beter voor elkaar heb dan de gemiddelde inwoner van dit land dus zo slecht zijn "wij" nog niet!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

09-06-2010 18:54

De goeie mogen ook blijven, alleen de rotte moeten eruit.. Aanpassen is nog steeds het sleutelwoord.
©
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

09-06-2010 18:58

Ik wil ook stemmen maar blijf met duitse pas beetje outsider.
Jullie moeten vooral pvda en cda stemmen gaat nog meer geld t land uit voor ontwikkelingen en rampenfondsen en landen die op muil gaan.
Ik denk dat vvd t beetje gaat doen nu en dan met pvv samen en dan zoeken ze nog een uit en dan lol.
m,f,g der perfecte ronnie.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-06-2010 19:00

Red ons joods-christelijke erfgoed, stop de islamisering van Nederland?

Lijkt niet erg op strenger aanpakken van... Lesley, nog afgezien van de onzin in dit credo.

Strenge aanpak prima, maar dan ongeacht ras of geloof.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-06-2010 19:08

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.........!!!!!!!!!!!!!

En ik zit met hier toch helemaal rot te lachen....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb vandaag in ieder geval geleefd. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-06-2010 20:13

Haha, zonder board geen discussie en zonder discussie geen humor op het board.

Ik win sowieso, ongeacht de uitkomst. :D
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

09-06-2010 21:07

Dries straks kan je zien wat we hebben gestemd :wink:
De telling is begonnen, het word spannend!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

09-06-2010 23:36

Lesley van Dinter schreef:De goeie mogen ook blijven, alleen de rotte moeten eruit.. Aanpassen is nog steeds het sleutelwoord.
Aanpassen? Zoals Sander V, en benno L? Of moeten die er niet uit? Zijn dat geen ''rotte" hollanders?
geel he
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 23:43

Als je ze kwijt ken... doen :oops: Gelukkig zijn we onze vriend conjo van der sloot wel kwijt. Mafketels zijn het