Hij is leuk Tja!
 Hij is leuk Tja!K. van den Herik schreef:Mourad,
Asl je iets niet begrijpt van iemand moet je hem niet gelijk als dom uitschelden. Je bevestigd al direkt weer alle vooroordelen
 )
 )K. van den Herik schreef:Overtuig me met feiten maar niet met dom geblaat en veroordelen.

K. van den Herik schreef:vraag eens een bouwvergunning voor een kerk in marokko of Iran.
Mourad Aviara schreef: Hoe zit het met de rest?

Iedreen gelijk. Geweldig.Artikel 220 van het Marokkaans Wetboek: elke poging om te voorkomen dat een of meer personen bij de uitoefening van hun godsdienstige overtuiging of het bijwonen van religieuze diensten is onwettig en kan gestraft worden met een gevangenisstraf van 3 tot 6 maanden en een boete tussen 16 en 79 dollar.
De kapel in de Italiaanse ambassade is het enige katholieke kerkgebouw in Afghanistan.
En ga je Nederland nu vergelijken met derde wereld landen? En ik maar denken dat Nederland moderner is?
Volgens mij is hij de enige nederlander die bedreigt wordt door een stel randdebieln omdat hij zijn mening verkondigd.En die geert, als die niet dom was, had ie ook geen beveiliging nodig.
 Zegt heel wat over je denkwijze
  Zegt heel wat over je denkwijze 
 Lang leve Google.
 Lang leve Google.
K. van den Herik schreef:Nee, en evenals Turkeije ook geen plannen om nmaar toe te gaan
 Er is meer als nederland Klaas.
  Er is meer als nederland Klaas.K. van den Herik schreef:Flikker toch op met je betrouwbaar, je hebt het over mijn familie, projecteer niet jou familie op die van mij.

En dat je ooms en tantes daar wonen of hebben gewoond, of hebben gewerkt, beantwoordt niet mijn vraag. Heb jij zelf een bouwvergunning aangevraagd? Een ruwe schatting, maar ik denk van niet. Van horen zeggen dus. Van de mensen die het ook van horen zeggen hebben, gok ik? Betrouwbaar, zeg.

Aanpassen? Zoals Sander V, en benno L? Of moeten die er niet uit? Zijn dat geen ''rotte" hollanders?Lesley van Dinter schreef:De goeie mogen ook blijven, alleen de rotte moeten eruit.. Aanpassen is nog steeds het sleutelwoord.
 Gelukkig zijn we onze vriend conjo van der sloot wel kwijt. Mafketels zijn het
 Gelukkig zijn we onze vriend conjo van der sloot wel kwijt. Mafketels zijn het