Ik vroeg me af, of er nog meer karpervissende schrijvers zijn met een boek. in het "genre" "geweldige sfeerverhalen"
 ?
? 
Kan iemand mij nog een schrijver geven die in dat "hokje" geplaatst kan worden?
Mijn dank is groot.
Frank
 ?
? 

?
 ?

?
 ?

Herwin Kwint schreef:Frank,
Over twee jaar hebben een aantal vissers, waaronder Van Eck, Balveren en Broeckx, en ik een groot feest daar we dan precies vijf jaar met het idee lopen om een boek te gaan schrijven
A.s zaterdag hebben we wederom overleg, je weet wel, in de kroeg ect.
Yangemash
 ). Ik heb me een 3 jaar geleden al voorgenomen dat ik voor mijn 25ste een boek in de kast zou hebben staan, redelijk ambitieus, maar zeker de doelstelling. Dus op Carp 2007 zal het naar alle waarschijnlijkheid gepresenteerd worden.
 ). Ik heb me een 3 jaar geleden al voorgenomen dat ik voor mijn 25ste een boek in de kast zou hebben staan, redelijk ambitieus, maar zeker de doelstelling. Dus op Carp 2007 zal het naar alle waarschijnlijkheid gepresenteerd worden. 
 ). Maar hebben het volgens mij te druk met vis vangen. Het nieuwe boek van Jim Shelly is nu ook uit, maar zoals op de Engelse Forums te lezen is niet heel speciaal, meer van ik kwam, ik dumpte voer en ik ving, in die trand.
 ). Maar hebben het volgens mij te druk met vis vangen. Het nieuwe boek van Jim Shelly is nu ook uit, maar zoals op de Engelse Forums te lezen is niet heel speciaal, meer van ik kwam, ik dumpte voer en ik ving, in die trand. blad.
  blad.