Hoi allen,
Voor degene die nog lekker een weekkie willen gaan vissen in departement 56 de volgende waarschuwing :
- Etang lannenec ongeveer 70 Ha heeft last van een Karpervirus gehad waardoor een groot deel van de karperpopulatie overleden is..wel een heel mooi water.. wij hebben er twee dagen en nachten gezeten en van alles gevangen behalve karper.
Etang au duc wererom een mooi water maar last van zuurstof gebrek in het water, drijven geregeld dooie palingen langs. water is ook niet echt diep max een metertje of 2.
ook hier hebben we twee dagen en twee nachten gezeten, geen karper gezien gehoord of geroken.
etang au pen mur. echt een schitternd water, maar bij aankomst grote borden met de tekst vedrboden voor nachtvissen !!!
doe er je voordeel mee.
gr Olivier !!
Departement Morbihan (56)
- Mark Noorman
Olivier,
Hoe weet je zeker dat het op het eerste water een virus betreft? Zijn er nog levende vissen onderzocht? Weet je ook welk virus?
Groeten,
Mark
Hoe weet je zeker dat het op het eerste water een virus betreft? Zijn er nog levende vissen onderzocht? Weet je ook welk virus?
Groeten,
Mark
-
Hoi Mark,
Dat vertelde een boertje wat kwam kijken en van een visser die daar op snoek zat te vissen, welk virus het betrof weet ik echt niet kan me een beetje verstaanbaar maken in het Frans, maar moet niet te gek worden.
Dat vertelde een boertje wat kwam kijken en van een visser die daar op snoek zat te vissen, welk virus het betrof weet ik echt niet kan me een beetje verstaanbaar maken in het Frans, maar moet niet te gek worden.
- Mark Noorman
In dat geval hoeft het dus helemaal geen virus geweest te zijn. Gissen kunnen we allemaal. Triest blijft het natuurlijk wel.
Groeten,
Mark
Groeten,
Mark
-
Beste Mark,
als twee personen(lokalen personen) onafhankelijk van elkaar vertellen dat het een virus betrof ga ik ervan uit dat dit zo is??? heeft volgens mij niets met gissen te maken.
als twee personen(lokalen personen) onafhankelijk van elkaar vertellen dat het een virus betrof ga ik ervan uit dat dit zo is??? heeft volgens mij niets met gissen te maken.
- Mark Noorman
Olivier,
Je kunt onmogelijk vaststellen dat het een virus betreft zonder een levende vis te onderzoeken. Hier in Nederland gaan ook de wildste verhalen rond terwijl de OVB nog steeds in het duister tast. Twee man die het aan de waterkant vertellen heeft voor mij dus geen waarde.
Groeten,
Mark
Je kunt onmogelijk vaststellen dat het een virus betreft zonder een levende vis te onderzoeken. Hier in Nederland gaan ook de wildste verhalen rond terwijl de OVB nog steeds in het duister tast. Twee man die het aan de waterkant vertellen heeft voor mij dus geen waarde.
Groeten,
Mark