british carp buster boilies
-
vangen jullie goed met de british carp buster boilies?
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Nee heb er nog nooit een vis op kunnen vangen.
Kan natuurlijk ook liggen aan het feit
dat ik er nog nooit mee gevist heb.
Wil.
Kan natuurlijk ook liggen aan het feit
dat ik er nog nooit mee gevist heb.

Wil.
- Rob Borjans
hoy,
ik zeg niet meer dan dat het de grootste troep is die ik ooit aanegtroffen heb!!!
groeten rob
ik zeg niet meer dan dat het de grootste troep is die ik ooit aanegtroffen heb!!!
groeten rob
-
ok bedankt
dus deze zal ik best niet kopen!!!
dus deze zal ik best niet kopen!!!
-
hmm ik draai mijn boilies altijd zelf maar en paar jaar gelden heb ik die boilies instant gevist (monster crab en hennep) en heb er goed aan gevangen en ook mijn visma heeft er best op gevangen, maar goed verse homa mades zijn altijd beter!
- Rob Borjans
hoy,
ik blijf erbij ze staan stijf van het conserveermiddel en kleurstof, ze ruiken snel zuur, en ze lossen bijna niet op ze zijn na 3 dagen in het water nog hard!!
ik vind het een van de grootste troep boilies die ik ooit gevonden heb in de rekken!!
groeten rob
ik blijf erbij ze staan stijf van het conserveermiddel en kleurstof, ze ruiken snel zuur, en ze lossen bijna niet op ze zijn na 3 dagen in het water nog hard!!
ik vind het een van de grootste troep boilies die ik ooit gevonden heb in de rekken!!
groeten rob
-
rob...hehe eindelijk redy mades die wel hard blijven!! de meeste worden binne een paar uur zacht, dan kan ik net zo gped deeg gebruiken, en er word gevraagd naar ervaringen en dit zijn mijn ervaringen voor een redy made vind ik ze niet slecht maar ze kunne natuurlijk nooit concureren met home mades of freezer baits
- Rob Borjans
hoy,
martijn, heb je nog nooit die zure lucht eraan geroken??
vorig jaar heeft eem vriend van me met die boilies gevist en ik heb hem met nash readys er totaal uitgevist!!
ik blijf gewoon bij mij mening dat ze niet met de beter merken readymades kunnen concureren bijv: martin sb, nash, mainline.
er zit overigens wel 1 voordeel aan en dat is natuurlijk de prijs
ik wens je in ieder geval veel succes met deze boilies
groeten rob
martijn, heb je nog nooit die zure lucht eraan geroken??
vorig jaar heeft eem vriend van me met die boilies gevist en ik heb hem met nash readys er totaal uitgevist!!
ik blijf gewoon bij mij mening dat ze niet met de beter merken readymades kunnen concureren bijv: martin sb, nash, mainline.
er zit overigens wel 1 voordeel aan en dat is natuurlijk de prijs

ik wens je in ieder geval veel succes met deze boilies
groeten rob
-
wat ik ruik interessert me geen reet ik heb erop gevangen en goed ook(voor ready mades dan) en dat werd gevraagd..ik lat me niet dor me neus lijden maar door mijn resultaten!
mvg martijn
mvg martijn
ik heb laatste per ongeluk forelboillies gekocht.. maar die ruiken goed!
En de karpers vonden ze nog goed ook...
En de karpers vonden ze nog goed ook...